volvo240_power Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hei. Er nå endelig klart for lakkering på 240 prosjektet mitt etter MASSE jobb. Har egentlig valgt ut farge mer er ikke 100% sikker enda.. Må bare høre hva folket syntes om denne fargen:) vær ærlig! hehe. Har tenkt på denne rød fargen: (lakk prøve) Så det blir noe lingnende som denne fargen: Siter Volvo 4 Life Volvo S60 2.0 Turbo http://www.bilforumet.no/x60/182565-volvo-s60.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Vurdert å kaste i litt glitter? Trur det kunne vært tøft :) Personlig ville jeg valgt en rødere farge. Litt lenger mot ferrari eller noe der omkring :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wonder Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jeg hadde nok gått for en lysere farge, en litt mer utpregende rødfarge kanskje, selv om jeg er stor fan av blå.. Siter StianMartin.No -Audi A4 -240TIC -240TIC x740TIC x740TIC xTransit xRenault Express And so on.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Syns den fargen der var ganske så fin jeg...og deretter spedd på med helchrome grill, lister over lykter osv. :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Likte godt den fargen på skjermen din hvis an ikkje blir stort forandra i dagslys, vurdere å lakka min au. Då e den fargen et alternativ :> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 fin farge men ville hadt fargen til og poppe litt mer vis du kjønner ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 koksgrå metallic :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Og btw, vær så snill å fjern klipsene til listene over fangerne før lakkering...lakken setter seg dårlig på dem, og det er jo best å få på nye klips da lisene henger bedre på dem Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Gå for den fargen. Var veldig fin uten å bli for prangende. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_power Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 mye bra svar:) blir nok å gå for den fargen tror jeg. den er blandet ut med litt glitter men muligens jeg blander i mer så den blir litt mer shine. Den fargen og chrome "theme" på bilen tror jeg blir bra:) bare å komme med flere komentarer.:P Siter Volvo 4 Life Volvo S60 2.0 Turbo http://www.bilforumet.no/x60/182565-volvo-s60.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 pris på dette er? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 pris på lakk? eller jobben? Lakken er vel vanlig lakk-pris.. Ikke noe super-duper-mega-fanzy lakk det der! Glitter kjøper man som pulver og blander i lakken.. Koster bare noen hundre kroner for nok glitter til mange 10-talls liter lakk. Jobben derimot er jo en god del mere kostbar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 hehe jeg driter jo i hvor mye pulver glitter tings koster jeg vel:P selve lakken Å lakkjobben! pusser jo ned selv! Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Kommer ann på hvem du spør, hvor godt rykte firmaet har osv osv. mellom 5 og 10 hvis du ikke kjenner en sjel av de du spør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 nok lakk til en hel bil bør man ikke betale mer enn 4000kr for (all lakk, grunning, fyller, base, klarlakk) eller, for vanlig tett farge (ikke metallic) maks 2000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg