Cypher1988 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hei, jeg driver å tørker bilen min denne helgen pga det var kliss blaut under teppene forann i bilen, hvorfor vet jeg ikke ennå. Men når jeg skulle ta av fot hvileren for å få opp teppet, så forstod ikke jeg at jeg skulle skyve den oppover, jeg tenkte at det er sikkert klips her også, så det sa knekk. Så nå trenger jeg en ny en, men jeg så i en av di store trådene på bora at det vat en som hadde TT pedal sett tror jeg det var. Iallfall blanke pedaler og fot hviler. Er det noen som har en link til noe slikt? Når jeg får vasket bilen så skal jeg få lagt ut noen bilder og slikt. Kjøpte meg nye lykter i går så må få di på først heh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 ebay.com - der kan du søke på audi pedals eller lignende så skal de komme fram.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Welcome to TM Tuning - your # 1 source for VW & Audi OEM and aftermarket parts har; Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg