Gå til innhold

Min A4 1,9 Tdi Q Avant 03 med masse utstyr !!

Ranger emnet

aolsen

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av min A4, har det meste av utstyr inkludert luke men bortsett fra krok bak:hmmmmmmmmm: !!

Blir nok en oppgradering av motor'n for å få litt mere guffe til sommer'n men ellers er det jo en grei vogn :driving !!!

kom med komentarer til den....:popcorn

148.jpg

315.jpg

228.jpg

67.jpg

47.jpg

73.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var noen dårlige bilder, meneh.. Er det S4-Lister du har montert på eller? hvilken farge er de?

Du har nok en del igjen å gjøre med bilen din..

Ser ut som en SVÆR Allroader med den høyden og de ballong dekka:P

Ellers så ser den fin ut både i lakk og interiør, men få gang i modifiseringer;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er å få gjort litt små ting med denne vogna på sikt.

Sitter orginale S4 Lister på dørene kjøpt hos Audi i Tyskland. De kom i orginal svart farge, ble grunnet vannslip og lakket i en farge som matcher chrome'n på bilen forså å legge på noen lag med klarlakk.

Akkurat farge koden har jeg ikke da jeg fikk blandet en halvliter's boks...gikk for dette fremfor å lakke dem i orginal fargen til bilen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dette som er match! Knallbra, og jeg har har planer om å gjøre det på samme måte med min også;)

Jah, men se hvor høy den er.

Kan jo hive på en jøddsel henger og jøddsle nabon sin åker.

Hadde vært MYE penere med litt senk, ikke snakk om mye, men fått bort litt av mellomrommet fra dekk til bue;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, men se hvor høy den er.

Kan jo hive på en jøddsel henger og jøddsle nabon sin åker.

Hadde vært MYE penere med litt senk, ikke snakk om mye, men fått bort litt av mellomrommet fra dekk til bue;)

Den bør senkes, helt enig i det. Men du skrev at listene var stygge, og det er noe jeg er helt uenig i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider