AadneH Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 hvordan får jeg av a4 og 2.6 merke bak på bilen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Varme og fiskesene;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Som sagt over, varmepistol og fiskesen under, for å dra gjennom limen. Etterpå fjerner du overflødig lim med sitrus spray og en klut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plogenA4 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Som sagt over, varmepistol og fiskesen under, for å dra gjennom limen. Etterpå fjerner du overflødig lim med sitrus spray og en klut. Er lakken ofte mørkere bak emblemene? Eller er det ikke noe problem å få det helt strøkent? Siter 1996 Audi A4 1.8T Sedan 1995 Audi A4 1.6 Sedan- solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Var ikke no problem på min hvertfall:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Vask godt etterpå -og poler opp. Så er det som regel ikke synlig etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 hvor kjøper folk denne sitrus sprayen? er redd for å bruke en som er for sterk.. har noen små limmerker som kan skimtes om man ser fra rett vinkel.. Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 f.eks biltema. men ville kjøpt 3m sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skarlberg Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 hvor kjøper folk denne sitrus sprayen? er redd for å bruke en som er for sterk.. har noen små limmerker som kan skimtes om man ser fra rett vinkel.. kjøpte min i en maler butikk. biltema har kun labeloff. den har ikke like mye citrus. bare et lite snev, har prøvd begge å syntes citrus sprayen var best. Siter Audi A4 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg