rwd 4ever Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 jeg synes at siden det er så mange som er intressert i drifting her på forumet og at det virker som det vokser så hadde det vært fint med ett eget drifte forum. er det flere som vil ha dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Høres ut som en god idé! Et forum kun for drifting-relaterte saker, som hvordan sette opp bilen, hvordan minimere understyring, hvordan påvirker hjulvinklene bilens drifting-egenskaper, hvordan understell man burde ha, hvordan unngå å snurre, hvordan treffe rett linje i svingene, og så videre :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 det var akkurat det jeg tenkte på så kom igjenn folkens, skriv her hvor kult det hadde vært så admin folka lager ett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 slenger meg med på den.. må få meg en driftebil da.. men kunne vært greit å hatt et sted å utveksle teknikker.. drifting er jo en veldig morsom, men krevende aktivitet :D :D :D :D DRIFTINGFORUM.. med på den.. you've got my vote. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 drifting forum er noe jeg kunne ønske meg på dette geniale forumet ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Kunne blitt bra det.... delt litt info om hvilke biler som egner seg bedre enn andre osv..... Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 prøvde meg på litt drifting i dag:D På glattkjøringsbanen på fettsund. Kun egenlært, men faen så kult. skulle gjerne hatt et eget forum, så jeg kan lære litt Teori:D :D :D :D :D :D Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 helt enig! Hvis det er endel som bygger drift bil i løpet av vinteren så kunne det jo hvert greit med et sted å spørre om råd. Og litt bilder film:D Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Hva med et understyrings-forum i samme slengen? Et forum kun for understyringsrelaterte saker, som hvordan sette opp bilen, hvordan minimere overstyring, hvordan påvirker hjulvinklene bilens understyringsegenskaper, hvordan understell man burde ha, hvordan unngå å kjøre i grøften, hvordan treffe rett linje i svingene, og så videre. Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 trenger vel ikke et forum for drifting, et for undrestyring. da kan vi ha et spinne forum, et overstyrings forum osv. det kan bli litt mye Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet November 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 eller bare ett drifte forum;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 jeg vil ha:Dvi trenger det folka tar jo helt av med det drifting greiene og det er fett!:cool: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Drifte forum hadde vært rått! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeVen Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 Jeg har bakhjulstrekker, når jeg drar på brekket xtra hardt vil den ikke spinne bak. Har fått til dette før! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2003 Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 bilen min spinner bak uansett hvor hardt jeg drar i brekket.. det er defekt :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg