e321 Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hei Er infinity kappa høytalere noe å satse på? Tenker på 4" i dashbord og 6,5" bak :) Hvordan er lyden i disse? Mye for pengene?(indoaudio, altså usa priser) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 infinity er helt ok, men var jeg deg, så ville jeg hatt 6,5" foran, og ingenting bak, evt de 4" bak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Takker :) Problemet er bare at jeg kun har plass til 4" i dashbordet. Kanskje jeg prøver meg på å lage kickpanel med plass til 6,5" en gang..hmm :) Høytalere bak tror jeg nok jeg putter i. Heller skru de ned sånn at det ikke forstyrrer for mye av lydbilde forran i bilen :) Men da har jeg ett nytt problem for forsterkeren jeg har tenkt og bruke er en 4kanals Hifonics. 4" komp.settet er på 2ohm og 6,5" på 4ohm. Er vel ikke så veldig bra og koble 4høytalere på 2kanaler. :/ Har foresten hifonics brukende forsterkere? Tenkte en 4kanals på ca. 4x100wrms(4ohm) til høytalere og en på 2000wrms(1ohm) til 2stk Alpine type-R :) Dette er ikke noe jeg har bestilt enda så kom gjerne med andre forslag :) (indoaudio.com) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg