Gå til innhold

stjålne skjeldne lykter!

Ranger emnet

Jock1

Anbefalte innlegg

hei! Noen som har stjålet lyktene på min vento i natt:\ de er hjemmelagde, så ingen som har like.

Legger ved et bilde, slik at folk kan se hvordan de ser ut.

Hvis noen vet om noen som har kjøpt, eller selger slike lykter vil jeg gjerne få beskjed:)

36397.jpg

- Volkswagen golf 1993 1.8GT

X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såppas... Må bare følge med i distriktet da å se om det ruller en vento med runde lykter..

Sikkert en idiot som kommer til å sette de på bilen sin..

Hvordan går det med salget av bilen da?

jupp, folk prater på at det var sjåføren min den kvelden som hadde gjort det men, hvis det er noen som er så tette at dem setter dem på bilen sin da, så er det ikke så vanskelig å kjenne att ;)

joda, det går. Men skal shine den opp litt før jeg selger'n. kjett å selge uten frontlykter å :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får se, er av typen som har lyst på mange biler samtidig:p pluss at jeg tenker økonomisk, har jo gått ganske langt nå, greit å ikke tape så altfor mye på den:) bor du på maxi eller whiplash?:P så bilen din der i går også;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får se, er av typen som har lyst på mange biler samtidig:p pluss at jeg tenker økonomisk, har jo gått ganske langt nå, greit å ikke tape så altfor mye på den:) bor du på maxi eller whiplash?:P så bilen din der i går også;p

Skjønner, er noe med dere brummunddalinger å skifte bil :p Les: Kenth og Joachim. :win

Hehe, nei, jeg er assisterende butikksjef på Jack&Jones. ;) Og nekter å parkere i parkeringshuset!

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, faen var det deg jeg kjøpte hvite jakka av?:P ja, kenth har hvertfall hatt en GOD del biler gjennom tia ;p Joachim er vel på god vei han også:)

Hm, hvit jakke. Har du stjerner på venstre armen? ;b Isåfall feit tatovering! :win

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...