steinar Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 hepp, er full som e n påle npå og tok nettoppp taxi hjrem fra skøyen til sanndivka. Skikkelig hyggeli g taxidriver - chiptrima merche - gjorde 0-100 på 7 sec - kjørte i 160 på glatt uoversiktilg føre (prøvde å tyne han til 200 men han ville ikke da det var glatters :-)) vabsolustt verdt 200 spenn å tat axi når folk gidder å kjøre rått med deg på i ordentliger bilder :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 "kjørte i 160 på glatt uoversiktilg føre (prøvde å tyne han til 200 men han ville ikke da det var glatters :-))" Du er jo jævli rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 "En hundrings ekstra hvis du rygger over den brua der!" Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Idiotisk taxisjåfør.... Flaks ikke noe skjedde. Slike som han skulle ikke fått lov til å kjøre taxi, allerminst lov til å ha lappen. nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 En kammerat av meg kjører også taxi, han ble faktisk praia av politiet engang og bedt om å kjøre det han greide ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 mister de lappen mister de jobben. de tar en sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Politiet har vel ikke lov til å be sivile personer og biler om å kjøre de det de makter? Vil tro at de vil slite noe vanvittig ved en evt. ulykke. En vanlig sjåfør har jo ikke forutsetninger for å kunne kjøre slik. nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by nope-mx3 Politiet har vel ikke lov til å be sivile personer og biler om å kjøre de det de makter? Vil tro at de vil slite noe vanvittig ved en evt. ulykke. En vanlig sjåfør har jo ikke forutsetninger for å kunne kjøre slik. nope-mx3 Etter å ha sett purken i aksjon, vil jeg nå påstå at de ihvertfall ikke har forutsetninger for å kjøre slik. Men de vil jo heller aldri stå til ansvar for sine gjerninger. Skal vi følge regelverket, syns jeg purken burde gå foran som et godt eksempel. Og ikke bare slå hardere og hardere ned på oss, samtidig som de selv bare gir faen i alt av regler. -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 ...Tror nok denne taxisjåføren visste hva han gjorde. Taxisjåfører har jo mer erfaring enn de fleste bak rattet, så jeg tror ikke de kjører fort "uten å vite hva de gjør"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by Jens ...Tror nok denne taxisjåføren visste hva han gjorde. Taxisjåfører har jo mer erfaring enn de fleste bak rattet, så jeg tror ikke de kjører fort "uten å vite hva de gjør"... en som kjører i 160 på glatt føre vet ikke hva han gjør.... man bør hete Petter Solberg el. no lignende for å faktisk 100% ha kontroll. Uansett, å være en som lever av å kjøre bil, da bør de vite at de ikke skal kjøre slikt. greit nok at de ligger 10-20 over grensa, men mer eller mindre en dobling er bare idioti. han fulgte garantert ikke paragrafen Ascona er så "flink" til å sitere hele tiden... det er overhodet ikke forsvarlig å kjøre i 160km/t når det er glatt. Bare synd de ikke blir tatt nope-mx3 :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 ikke noe uvanlig fenomen det at taxi sjåførene kjører som et fitte helvete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by steinar hepp, er full som e n påle npå og tok nettoppp taxi hjrem fra skøyen til sanndivka. Skikkelig hyggeli g taxidriver - chiptrima merche - gjorde 0-100 på 7 sec - kjørte i 160 på glatt uoversiktilg føre (prøvde å tyne han til 200 men han ville ikke da det var glatters :-)) vabsolustt verdt 200 spenn å tat axi når folk gidder å kjøre rått med deg på i ordentliger bilder :-) var ikke du som åpna døra på merca i fart ? hehe, kjørte forbi en taxi med tette fulle folk som åpna døra i fart. Kjørte blå golf :P Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by SierraCosworth350hk mister de lappen mister de jobben. de tar en sjanse *moderated* 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 uansett :-) sånn i ettertid ser jeg jo at i edru tilstand hadde jeg kanskje satt mindre pris på denne kjøringa :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Jeg er en mester i å spore tråder av.... Jeg hadde en 2001 MB E 320 CDI med 197 dieselhester... Fyttihelvete hvor fort en diesel KAN gå..... Automat, dreiemoment som en stor amerikansk V8 - og ingen diesellyd.... . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg