Jens Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Har dere lagt merke til forskjellen i kjørestilen mellom nordmenn og pakistanere forresten? Etnisk norske taxisjåfører kjører som regel ganske hissig, mens pakistanske taxisjåfører tar det myye roligere? Ofte havner jeg bak en saktegående taxi-Merce, og da er det alltid pakistanere eller indere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Jens Har dere lagt merke til forskjellen i kjørestilen mellom nordmenn og pakistanere forresten? Etnisk norske taxisjåfører kjører som regel ganske hissig, mens pakistanske taxisjåfører tar det myye roligere? Ofte havner jeg bak en saktegående taxi-Merce, og da er det alltid pakistanere eller indere... eller trafikkkontroll :D nei har sett flere utenlandinger grisekjøre taxiene sine. Det artigste er at jeg bor i enden av en blindvei som er ren holke på om vintern. Veldig gøy og se hvor elendige enkelte sjåfører er på dete føret (har gått en god del speil og forskjermer ja :rolleyes: ) Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Satt på med en kar for to år siden som hadde bodd i Norge i 3 år, og ordna seg en Mercedes E-klasse taxi. Karen hadde kjørt ut 7 ganger den dagen jeg satt på (seff første vinterdagen med snø i Oslo). Følte meg absolutt ikke trygg når han kjørte. D verste av alt var at morra mi hadde sittet på med en taxikar som hadde kjørt ut, og han stoppa ikke takstameteret når han skulle komme seg ut av grøfta. Når de kom fram forlangte han at morra mi skulle betale for hele turen selv om han hadde stått 5 minutter i ei snøfonn fordi han ikke klarte å kjøre rwd. Jævlig glad jeg var hjemme da taxien stoppa utafor huset og de begynte å krangle. Frekke faen. x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 første gang du drikker? smaker alkohol? eller opplever noe i livet? .....bare lurer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Dette er helt verdiløst :rolleyes: 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg