The_SilverSurfer Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hei, trenger litt hjelp til og finne en forsterker som jeg kan bruke sammen med ett hertz hsk 165 komp sett. ¤¤ Velkommen til Installbay.no ¤¤ Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 focal har jo synket bra i pris dette året, så jeg anbefaler og titte på Focal FP2.150 :) Den er rå, både på lyd og utseende :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 audison srx og ep serien til hertz er forholdsvis billige og gode forsterkere.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_SilverSurfer Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 dere for ha takk for forslagene, de alt dere har kommet med virker jo veldig bra. Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Om du har penga så hadde jeg absolutt gått for focal sin ;) Hos meg ble det dynabel sin pga fant en billig brukt en =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_SilverSurfer Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 er jo ikke alt for lenge til ferie og skatte pengene triller inn på kontoen igjen så får se hva jeg gjør da. Siter Shit can happen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg