Elgen- Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hei. har kjøpt meg ny(brukt) bil med delskinn i lys beige. Men hadde tenkt å ta en rens/vask på dette. Hva anbefaller folket til hvilken middel jeg skal bruke og om det er en spesiell klut man burde bruke evt ikke bruke? er litt ruglete skinn og ikke helt rett om det har noe å si? om folk trenger bilder så kan jeg legge ut det i morgen kveld. hilsen morten Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hei! Denne fungerer utmerket til å rense og shine opp skinn Pinnacle leather and vinyl cleaner - 190,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk Så kan du etterfølge den med denne Einszett Leather Care 'Lederpflege' - 200,- : Scandic Shine AS, Velkommen til vår nettbutikk Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Lunka vann og salo funker fint, for så smøre inn setene etterpå :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
honnings88 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Har brukt Meguiars Gold Class leather cleaner and conditioner. Denne gjør begge jobbene ganske godt i en behandling. Husker ikke hvor mye den kostet men kjøpte den på Bilxtra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Lunka vann og salo funker fint, for så smøre inn setene etterpå :) Husholdningsprodukter skal brukes inni huset, og ikke på/i bilen! :nono: Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 tre forskjellige forslag og en som kritiserer dt ene :P noen flere som har noen innspill? Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Eg har det same produktet som honnings88. (Meguairs Gold Glass Rich Leather Cleaner/Conditioner) Har ikkje testa denne enno, men veit at den er bra. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Ikke bruk zalo, kjøp noe som er ment for skinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Jeg testet Pinnacle leather and vinyl cleaner her om dagen og den funket bra (på lysgrått skinn) IKKE bruk zalo. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Anbefaler definitivt Meg's Leather C&C. Ekte skinn rengjøres med varmlunkent vann uten såpe, og et lite frottéhåndkle. Etterbehandles med skinnrens/pleie og "etterpolerers" med microfiber. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
visaso Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 tre forskjellige forslag og en som kritiserer dt ene :P noen flere som har noen innspill? Anbefaler Gliptone cleaner og conditioner. Da blir det skikkelig skinnlukt! Først vask skinnet med en fuktig bomullsklut, smører på cleaner, gå over med en liten børste av bra kvalitet. Det er viktig ikke gni hard, da det skader overflaten på skinnet. Etter ca 5 min, vask av med rent lunket vann. Smør på conditioner tynt til skinnet er mettet. Etterpoler med en børste av hestehår. Dersom skinnet er sprukket, misfarget eller er veldig møkkete. Kreves det litt andre produkter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 blei autoglym sine produkter på setene. ble veldig bra! Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg