kneby Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Er det noen med erfaring, med C5 stasjons vogn, og hvordan åpne bakluka når håndtaket (el styrt) ikke virker? Skulle gjerne åpnet den for å begynne å lete etter feil. En del deksler som er kinkige å få av når døra er lukket. Kanskje noen også har noen tips om hva feil kan være?? Begynte som en periodisk feil, men er nå stabilt ute av funksjon. Det gjelder både dør og glasset/vinduet i døra. Hvis det har noe å si er det en 2001 modell. Evt. finnes det noen "gjør det selv bok" for bilen min?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_sn Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Er vel ei stor plate på innsiden som går over hele døra du kan ta av? Tror bryter og greier sitter under det. En jeg kjenner har hatt samme problem med å få opp vinduet, men det har vist gått seg til.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kneby Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Det var den plata jeg sleit med å få ut, uten å ødelegge noen fester. :) Skulle gjerne tvangs åpna døra først, så kommer jeg til alle festene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_sn Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Da var jeg ikke..beklager..Er jo lov å ringe til et Citroen verksted å spørreom tips da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citroën racer Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hvis du krabber inn via baksetet og tar med deg en lommelykt og en liten flat skrutrekker eller lignende så er du på god vei for hvis jeg ikke husker feil så er det ett lite hull i låsekassa som du ser (helt nederst på luka mot karmen). Stikk trekkeren inn og til den ene siden tror jeg det er. Og vips... Feilen kan ligge i bryteren. Får du åpnet glasset? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg