Gå til innhold

Frastjålet bil i Trondheim

Ranger emnet

pmulaffeh

Anbefalte innlegg

Hei..

I dag formiddag ble min sølvgrå vectra GTS stjålet.. Legger ved et bilde..Håper noen har noe som kan hjelpe meg..Var ute og skiftet til sommerdekk i klæbuveien.Nøkkelen lå i sete, og jeg var borte i 20 sek.Bar inn 2 vinterdekk 20 meter unna.når jeg kom tilbake var det en fyr som satt i bilen og jeg løp etter, og han klarte akkurat låse passasjer døra, så jeg kom ikke inn. Var en følge bil med, så dem hadde nok sett på mens jeg og kompisen min bytta dekk. Ingen som vet noe.Famler litt i blindet, men må jo prøve alt:) Er vinterfelgene som er på dette bildet.Er 17" sommer også, med mere eiker.

20b726c99901dcb99780673a4c6ee343.jpg[/url]

3734dacd1798b67f0d7f35917a1da103.jpg"]

3734dacd1798b67f0d7f35917a1da103.jpg[/url]

Vectra GTS 03

Sport 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er utrolig frekt..Men var jo bare innom husdøra i noen sek.Og hvem tror at noen stjeler bilen, mens man er borte i noen sekunder. Hehe..Er sprøtt.Men må nok ta litt skyld, men unasett, så er jo oddsen utrolig liten for at det skal skje.

Vil ikke si om jeg har reg. nr på følgbil, med tanke på etterforskingen til politiet.

Håper dem finner den..Men tips tas mot med takk hvis blien blir sett i Trondheim.

Vectra GTS 03

Sport 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ringte purken rett etter på det skjedde, men bilene i omdråde fikk bare mld om det som hadde skjedd.Dem gjorde ikke noe mere. Så er tydligvis ikke noe problem og stjele en bil idag, for purken legger ikke så mye arbeid i og stoppe dem, eller finne min bil igjen.Er nok longe gone bilen min nå.. Desverre.

Vectra GTS 03

Sport 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, ringte purken rett etter på det skjedde, men bilene i omdråde fikk bare mld om det som hadde skjedd.Dem gjorde ikke noe mere. Så er tydligvis ikke noe problem og stjele en bil idag, for purken legger ikke så mye arbeid i og stoppe dem, eller finne min bil igjen.Er nok longe gone bilen min nå.. Desverre.

Ett helt typisk norsk problem, politiet er faen meg så giddalause at jeg blir kvalm... Tenk deg ressursene og pengene som må til for og søke og finne f.eks. din bil nå, i stedet for og rykke ut og iallefall forsøke og ta tyven mens du har han innen rekkevidde?! Latterlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, helt enig. Har jo garanert vært på stedet innen noen minutter. Og i det miste pratet med folk i området, om dem hadde sett noe. Var jo tross alt full av adrealin selv siden jeg løp etter fyren, og jeg tenkte ikke på i forbi farten på og prate med folk i gata. Pratet med 3 stk rett etterpå som han tyven holdt på kjøre ned da han stakk. Og dem har gitt signalement til politiet, samt at jeg har gitt mitt signalement. Så politiet jobber med saken ut fra det, samt noen andre tips. Så får se hvordan det går.. Har ikke troa jeg da, men jeg er jo evig pessimist.Håper bare jeg tar feil denne gangen:) Hvis noen har tips om deler, felger,eller hele bilen for del,kan dere godt maile meg på:marr37@hotmail.com.

Takk.

Legger ved bilder av 17" sommerfelgene som sto på bilen.

9dbf490dac46127c98c0c3f3b308146d.jpg

Vectra GTS 03

Sport 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

er jo ikke en så spesiell bil, så skjønner ikke helt at dem sender den til utlandet. Men ikke å gjøre med det nå.. Ribber den sikkert bare og selger deler, og airbag og sånn..Men er bare så forbanna irriterende.Særlig når jeg taper så pass mye på forsikringen. Venter bare på hvor mye det blir..

Vectra GTS 03

Sport 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke umulig den er brukt av noen narkiser for å komme seg til et sted og der er den parkert og forlatt.

Har selv kommet over biler som har stått pent parkert og ikke vert tegn til tyveri på bilen, men som står lenge på samme plassen.

Det er fult mulig at den står parkert på en stor parkeringsplass der det er biler dønet rundt.

Å sette den på en parkeringsplass ved en butikk som blir tom i løpet av natten ville gjort at den vile bli funnet.

Men å sette den på en plass som disponeres av en mengde personer som er framm og tilbake hele døgnet vill ikke vekke oppsikt.

Vi kan jo håpe at den står parkert på en parkerings plass i tilknytning til et boretslag.

Der kan den nok stå lenge før politet kommer over den desverre.

Kan hende det hjelper å legge den ut på http://www.ettersokt.no

"Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing"

Lenke til kommentar
Del på andre sider