pmulaffeh Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 jo, står nok en eller annen plass her i Trondheim.har kjøpt meg ny bil jeg..Men har planer om en god kjør tur over helga for å se etter den. Er bare så spent på hvordan den ser ut og hvor den er..Men er nok her i byen. Vil ikke dele så mye informasjon om følgebil og diverse med tanke på etterforskingen til politiet. Har også lagt den ut på ettesokt.no. Men tar jo mot tips enda selvom jeg har kjøpt nybil..Bilen ble sist observert natt til søndag 20 april på Nardo området. Siter Vectra GTS 03 Sport 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 vil det si rund trondheim en vei? håper for all del du finner bilen i god behold kan ikke du finne ut eier av følgebil og hvor han bor og slik da?:P syntes det skulle være lov å skambanke de som stjeler er så utrolig frekt gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 Mener å ha sett bila di på omkjøringsveien retning sør ved moholt men i den farta den kom i er jeg jammen ikke sikker på om det var den samme bilen. Husker bare at fronten var veldig lik din, samme farge og, klarer ikke å huske på når det var heller desverre... Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmulaffeh Skrevet Mai 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Er ikke bare så enkelt i denne saken her skjønner du..Men politiet jobber fortsatt med saken, så vi får se.. Og er nok vanskelig og vite om det var min bil du så på omkjøringsveien.Men var sikkert den om den kjørte fort.Hehe..Jækla tjuvradder.Men som sagt har ny bil nå og den blir nok mye mye finere enn den forige..Gleder meg bare til og få delene jeg har bestilt. Får legge ut bilder av nybilen når den er ferdig fikset.. Siter Vectra GTS 03 Sport 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Mai 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2008 Det finnes jo en GTS som er tilnærmet helt lik din som har "base" litt sør for Trondheim. Det kan jo være den som flere har sett. Eieren er jo rett som det er i byen, og i forbifarten så kan det se ut som om det er din tenker jeg. Du skal ha ganske så store baller hvis du bruker en så sjelden bil til daglig, spesielt når den er stjålet og det er flere som er på utkikk etter den. Tror nok bilen din ikke finnes i Trondheim lengre, men jeg håper jeg tar feil og at du finner bilen din snart. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pmulaffeh Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 er forsåvidt enig i det ja..Har sett den bilen selv, så er nok mulig det er den noen har sett. Men de gutta der har nå baller uansett når dem stjeler den rett fremfor nesa mi.Hehe.Så de gutta der er nok ikke helt tam, så vet ikke hva dem finner på. Siter Vectra GTS 03 Sport 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TT Racing Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Mener jeg så den bilen i buvika sentrum torsdag 5. juni ! fikk ikke tatt hele reg.nr'et, men fikk så vidt sett : KB 29... Siter -1969 Ford 17m -1986 ford scorpio -1976 Ford Taunus -1987 Mercedes 300E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Der har du et godt tips på hvor du skal leite etter bilen din. husk å ta med handsker og ekstra nøkkel når du leiter etter den. er litt dumt å ødelegge fingeravtrykk når du kjører den hjem igjen. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 hvordan går det med letingen? funnet bilen? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg