turbotom Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Jeg er lei av å se trynet til lommemannen hver gang jeg går inn på denne sida her! Han er gammelt nytt nå! Hva med et mer hyggelig bilde av noe ferske news enn den forbanna fantom-tegninga av den pedo`n?? Bare en tanke...:fatality: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tæven Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 må si meg enig der gitt :P http://www.bilforumet.no/prosjektforum/187327-granada-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Agreed. Det bildet har jo vært der i en evighet nå! Er det noen som vet navnet på han ? Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ja enig få vekk det stykke trynet og få inn noko anna der?:fingers: :iconsm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Agreed. Det bildet har jo vært der i en evighet nå! Er det noen som vet navnet på han ? Jeg vet navnet, men er ikke interessert i å dele det:uhhmmwhat?: Men jeg er også veldig med på å fjerne det bildet... Er irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 BF har fått nok oppmerksomhet i media pga noen av medlemmene her inne avslørte navnet, bedriften, bosted, biler hn kjørte osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Agreed. Det bildet har jo vært der i en evighet nå! Er det noen som vet navnet på han ? Hehe! Drit nå i hva han heter da!!!! Bare få bildet av han vekk!!! Hvem faen vil vel ha bilde av en antatt barnemishandler på forsiden av et bilforum!?? :hide Blir nervøs av det trynet der jeg! Vekk me`n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hehe! Drit nå i hva han heter da!!!! Bare få bildet av han vekk!!! Hvem faen vil vel ha bilde av en antatt barnemishandler på forsiden av et bilforum!?? :hide Blir nervøs av det trynet der jeg! Vekk me`n! Hehe:uhhmmwhat?: X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Synes også at det er rimelig dødt på nyhetsfronten generelt på bilforumet. Journalistene sovna eller? BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 er temmelig lei av han lommemannen... må se det trynet hans hvergang jeg er inne på bilforumet.net.. får ikke spist mat etter det:) [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutN Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 får ikke spist mat etter det:) seriøst?:hammer En dag uten Bil,er en dag uten stil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Siden det tydeligvis ikke er noe liv i journalistene her inne, har jeg tatt den vekk nå :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Siden det tydeligvis ikke er noe liv i journalistene her inne, har jeg tatt den vekk nå :) Thanx! Da kan Vi legge denna tråden død! :rockets Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 26, 2008 Rapporter Share Skrevet April 26, 2008 endelig, nå greier jeg å spise ordentlig:) [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg