Longfellow Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Hei, Jeg har et lite problem med dynamostøy i min Peugeot 406 2000mod. Det er en høyfrekvent lyd som følger turtall, Lyden er bare tilstede når bilen er "kald" altså når bilen nettopp har blitt startet, og etter ca 15 min så forsvinner den. støyet forsvinner hvis jeg plugger ut signalkabelen til subwoofer, Har prøvd å byttet signal kabel med den som går til front høyttalere, men uten nytte. Kan det være sub utgangen på spilleren som er ødelagt? men rart at støyet forsvinner ca etter 15min. Noen som har hørt om lignenede? Mitt opsett: Fontsett: Morel Dotech6 MK II Subwoofer: Hertz HX 250 Forsterker: US Amps XT1600.4 4x100 watt RMS Spiller: Pioneer DEH-P75BT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Støy kommer som regel alltid av dårlig jording, så sjekk all jording først du. Du kan også prøve å jorden skjermingen til signalkabelen, og se om det hjelper... Gjør det det, så har jordbanen i spilleren tatt kvelden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Longfellow Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Jeg har prøvd å jorde signalkabelen til subwooferen, men uten hell, Lyden ble faktisk mye værre Det som er så rart er at lyden forsvinner etter ca etter 15 min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Jorde i subwooferen?? hvordan får du til det?? jord er chassie på bilen, prøv å jorde der du ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Longfellow Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Les da mann ;) Jeg jordet signal kabelen som sender signal bak til forsterkerkanalen som subwooferen er koblet til. Ettersom jeg antok at det kunne være brent jordingsbane i spilleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg