Gå til innhold

snufs snufs

Ranger emnet

totta

Anbefalte innlegg

Trur dere ikke motoren blei solgt rett forand tryne på meg da faen i helvete alså, men bare og lete videre så da blir det enten

supra motor eller skyline motor eller gt3000motor

noe stort med turbo skal jeg i alle fall ha

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KviljoRacing

Du finner nok en annen motor. Tar vel litt tid å få tilpassa supra understellet :cool:

Du vil ikke finne fram en skikkelig god gammel 427 da? 7 liter burde holde ei stund :D

Iallefall ikke tvil om at den Asconaen kommer til å bli vanvittig heftig!

grunnen til jeg ikke setter inn en v8 motor er vell, som kas sier jeg hadde en v8 motor i mantan min, som vist på min hjemme side.

det vil si at det er oppbrukt, en v6 med tvin turbo er jo artig det goså i alle fall med det trurtallet den har i utgangs punkte. tenker da spesielt på 3000gt motoren. dette veit jeg godt for min bror har en gt3000.

plus at jeg vil ha noe ingen andre har, det er i utgangs punktet målet mitt. men er vell mange som får det til før meg.

og de prisene jeg forløbig for på motor fra utlandet er meget gunstige, siden en kompis driver med inport av deler. så jeg for innpriser he he he. så jeg må nokk inrøme at en 3000gt motor steller seg forand både supra og en skyline. på grund av lengden på mororen.

men den som lever for se . kan jo hende at bilen ligger på fylinga en dag også at jeg gikk dritt lei he he he:eek:

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

kas

v8 i manta'n ja.. men det gikk jo ikke hår reisende fort akuratt da, Er jo snakk om en ROVER v8.. ROVER... ikke store 8'ern!! Men ja det er rått og få det godkjent.. stillig det, Men kaller ikke en rover v8 for skikkelig vriåtter jeg altså..

????what is your problem?? sa jeg skikkelig v8?

sint e36 touring til salgs

vr6 bunnpanne ønskes kjøpt

Lenke til kommentar
Del på andre sider