totta Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Trur dere ikke motoren blei solgt rett forand tryne på meg da faen i helvete alså, men bare og lete videre så da blir det enten supra motor eller skyline motor eller gt3000motor noe stort med turbo skal jeg i alle fall ha Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 hva motor du snakker om da? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 en mitsu 3000gt motor han drev å skulle ha i asconaen sin mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 kollevold har tor jeg skal ha en supra motor med driv vrek til salgs... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Du finner nok en annen motor. Tar vel litt tid å få tilpassa supra understellet :cool: Du vil ikke finne fram en skikkelig god gammel 427 da? 7 liter burde holde ei stund :D Iallefall ikke tvil om at den Asconaen kommer til å bli vanvittig heftig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 det var jo i utgangspunktet meningen at det skulle inn en v8 twinturbo men,nå har han jo hatt en v8-manta så han vil vel prøve noe nytt. mvh Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 jo det er jo sant nokk. Spennende prosjekt, og utrolig tøft at det er en Ascona B som utgangspunkt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Burde være noe interresant her: http://www.trs-autoteknikk.no/index.php?vis=128 Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by KadettC16v hva motor du snakker om da? min gt 3000 motor vell Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by KviljoRacing Du finner nok en annen motor. Tar vel litt tid å få tilpassa supra understellet :cool: Du vil ikke finne fram en skikkelig god gammel 427 da? 7 liter burde holde ei stund :D Iallefall ikke tvil om at den Asconaen kommer til å bli vanvittig heftig! grunnen til jeg ikke setter inn en v8 motor er vell, som kas sier jeg hadde en v8 motor i mantan min, som vist på min hjemme side. det vil si at det er oppbrukt, en v6 med tvin turbo er jo artig det goså i alle fall med det trurtallet den har i utgangs punkte. tenker da spesielt på 3000gt motoren. dette veit jeg godt for min bror har en gt3000. plus at jeg vil ha noe ingen andre har, det er i utgangs punktet målet mitt. men er vell mange som får det til før meg. og de prisene jeg forløbig for på motor fra utlandet er meget gunstige, siden en kompis driver med inport av deler. så jeg for innpriser he he he. så jeg må nokk inrøme at en 3000gt motor steller seg forand både supra og en skyline. på grund av lengden på mororen. men den som lever for se . kan jo hende at bilen ligger på fylinga en dag også at jeg gikk dritt lei he he he:eek: Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Originally posted by nissan s13 Burde være noe interresant her: http://www.trs-autoteknikk.no/index.php?vis=128 takker for linken. meget inntrisang Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 kas v8 i manta'n ja.. men det gikk jo ikke hår reisende fort akuratt da, Er jo snakk om en ROVER v8.. ROVER... ikke store 8'ern!! Men ja det er rått og få det godkjent.. stillig det, Men kaller ikke en rover v8 for skikkelig vriåtter jeg altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by MrKadett kas v8 i manta'n ja.. men det gikk jo ikke hår reisende fort akuratt da, Er jo snakk om en ROVER v8.. ROVER... ikke store 8'ern!! Men ja det er rått og få det godkjent.. stillig det, Men kaller ikke en rover v8 for skikkelig vriåtter jeg altså.. ????what is your problem?? sa jeg skikkelig v8? Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Så, så kas, ikke bli sint nå..hehe Hva med en 3l 24v som lotus har fått klå litt på da? Men det er vel andre som har gjort det før... Men ikke i en ascona c... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 heh, Nei du sa ikke det, men hørtes ut som det... ikke ta det ille opp da, Ikke no vondt ment!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg