Drift Addict Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Noen som har noen linker el lignende? Vil ha tak i en ramme som man kan montere en bøttestol med ratt og pedaler i. Og ja, jeg vet at "..det er jo bare å kjøpe inn noen rør også sveiser du bare sammen...bla bla bla".. men jeg orker ikke. Kom med innspill. Hadde vært en grei presang til jul...! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Du tenker på noe sånt: http://www.gameracer.co.uk/ Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Noe sånt ja. Takk for tipset. Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet November 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Det finnes vel et marked for slike konsoller? Kanskje en ide å tipse noen av de store kjedene som Elkjøp, Expert, Spaceworld?!? Eller er det bare hardt rammede entusiaster som meg selv som ser underholdningsverdien?!? Og i og med at GT4 snart lanseres ville det vel være gode penger å tjene på et slikt produkt?!? Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Jeg har sjekka med alle jeg kjenner som spiller bilspill og de er ikke villige til å kjøpe noe sånt til 2-3000,- De lager heller noe selv som de tror blir billigere men havner på omtrent det samme eller dyrere med fet stol! Jeg fikk kjøpt en brukt bilcross stol for 200,- og stålrør til 450,- + endel skruer, plater og div og lagde meg noe lignende som Gameracer sine. Fungerer utmerket. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Anabole_Poloider Det finnes vel et marked for slike konsoller? Kanskje en ide å tipse noen av de store kjedene som Elkjøp, Expert, Spaceworld?!? Eller er det bare hardt rammede entusiaster som meg selv som ser underholdningsverdien?!? Og i og med at GT4 snart lanseres ville det vel være gode penger å tjene på et slikt produkt?!? De selger jo sånt på SpaceWorld hvertfall.... Sett det flere steder og de er ikke så dyre. Rundt en tusenlapp uten ratt og pedaler på SpaceWorld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 http://WWW.INLINE.NO Norsk distributør av Gameracer... Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Det står ikke priser der.....sikkert grisedyrt. Sjekk også Podium versjonen med Cobra stoler. Vil ha! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Vil ha ramma jeg :) Så kjøper jeg et brukt fører sete til Toyota Supra med elektrisk sidestøtte som kan pumpes opp osv. :) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Anabole_Poloider http://WWW.INLINE.NO Norsk distributør av Gameracer... å helledussen!!!! :eek: :eek: "Pod-ium 1 kjøreplatformer bruker "state-of-the-art" racingseter levert av Cobra, et velrenommert merke innen motorsport. Pod-ium 1 stolen er så virkelighetsnær at man får følelsen av å sitte i en ekte rallybil. Rammeverket er i stålkonstruksjon og er ekstremt sterk. Gummiknotter under rammeverket gjør at du slipper irritasjonen over at stolen sklir når du er på det ivrigste. Setet er trukket med brannsikret stoff, og har gjennomgått ekstreme tester. I tillegg sitter du ekstremt komfortabelt. Passer sammen med alle typer ratt & pedal sett." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Er det noen som har hørt på prisen på dette? Hva er det beste rattet til PS2? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Shyggen Vil ha ramma jeg :) Så kjøper jeg et brukt fører sete til Toyota Supra med elektrisk sidestøtte som kan pumpes opp osv. :) Og det finner du på enhver høgger med litt utvalg...;) Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yber Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Kunne tenkt meg en slik Podium 1 stol, med ratt og pedalsett fra ACT Labs jeg! - Ratt, pedaler med kløtsj og manuell 6-trinns girkasse: http://www.act-labs.com/Products/forcers.htm# :) Siter [x]91' Audi S2 Coupè [x]91' Audi 90 quattro 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Desember 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 Originally posted by Yber Kunne tenkt meg en slik Podium 1 stol, med ratt og pedalsett fra ACT Labs jeg! - Ratt, pedaler med kløtsj og manuell 6-trinns girkasse: http://www.act-labs.com/Products/forcers.htm# :) Rå den! Eller så liker jeg denne veldig godt: http://www.itavisen.no/art/1297577.html Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Desember 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2003 Originally posted by ManiaCoupe Og det finner du på enhver høgger med litt utvalg...;) Eller jeg kan ta det som er litt slitt i min toyota supra og sette det på ramma ;) Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg