Gå til innhold

Stol/konsoll til bilspill

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Noen som har noen linker el lignende? Vil ha tak i en ramme som man kan montere en bøttestol med ratt og pedaler i. Og ja, jeg vet at "..det er jo bare å kjøpe inn noen rør også sveiser du bare sammen...bla bla bla".. men jeg orker ikke.

Kom med innspill. Hadde vært en grei presang til jul...!

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes vel et marked for slike konsoller? Kanskje en ide å tipse noen av de store kjedene som Elkjøp, Expert, Spaceworld?!?

Eller er det bare hardt rammede entusiaster som meg selv som ser underholdningsverdien?!? Og i og med at GT4 snart lanseres ville det vel være gode penger å tjene på et slikt produkt?!?

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekka med alle jeg kjenner som spiller bilspill og de er ikke villige til å kjøpe noe sånt til 2-3000,-

De lager heller noe selv som de tror blir billigere men havner på omtrent det samme eller dyrere med fet stol!

Jeg fikk kjøpt en brukt bilcross stol for 200,- og stålrør til 450,-

+ endel skruer, plater og div og lagde meg noe lignende som Gameracer sine. Fungerer utmerket.

VW Audi club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Anabole_Poloider

Det finnes vel et marked for slike konsoller? Kanskje en ide å tipse noen av de store kjedene som Elkjøp, Expert, Spaceworld?!?

Eller er det bare hardt rammede entusiaster som meg selv som ser underholdningsverdien?!? Og i og med at GT4 snart lanseres ville det vel være gode penger å tjene på et slikt produkt?!?

De selger jo sånt på SpaceWorld hvertfall.... Sett det flere steder og de er ikke så dyre. Rundt en tusenlapp uten ratt og pedaler på SpaceWorld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by Anabole_Poloider

http://WWW.INLINE.NO

Norsk distributør av Gameracer...

å helledussen!!!! :eek: :eek:

monaco.jpg

"Pod-ium 1 kjøreplatformer bruker "state-of-the-art" racingseter levert av Cobra, et velrenommert merke innen motorsport.

Pod-ium 1 stolen er så virkelighetsnær at man får følelsen av å sitte i en ekte rallybil.

Rammeverket er i stålkonstruksjon og er ekstremt sterk. Gummiknotter under rammeverket gjør at du slipper irritasjonen over at stolen sklir når du er på det ivrigste.

Setet er trukket med brannsikret stoff, og har gjennomgått ekstreme tester. I tillegg sitter du ekstremt komfortabelt.

Passer sammen med alle typer ratt & pedal sett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider