danieljohans Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 har en opel omega 3000 3,0 24v 204 hk bakhjulstrekk, ka jeg drifte ?? har jo merka at det slepper greit men kan jeg være med på noen treff for morro skyld?? ps trenger tips til kasse til subben pioneer 3000w Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 ja! skal si deg noe jeg! og det er DRIT lang f... i hva alle andre sier! har du en bakhjulstrekker DU liker og syns er fin og sladde med så kan DU drifte i den! eneste som har noe å si er hvorvidt personen bak rattet er flink eller ikke! men øvelse gjør mester Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 men basskasse i drftebil?xD Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Omega 3000 24V er helt sjef bil å drifte med. Greit med effekt og bra dreiemoment, meget bra styreutslag, drivverk som tåler store mengder juling, osv Få på et senkesett med noen bra dempere, og bytt ut hovedforingene i bakstellet med polyforinger, så har du et meget bra utgangspunkt. Som du sikkert har skjønt, så kjører jeg Omega selv.:thumb Nærmere bestemt denne: POWERDRIFT - SladdeOpelen Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 ja! skal si deg noe jeg! og det er DRIT lang f... i hva alle andre sier! har du en bakhjulstrekker DU liker og syns er fin og sladde med så kan DU drifte i den! eneste som har noe å si er hvorvidt personen bak rattet er flink eller ikke! men øvelse gjør mester er sant det!!!:P Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Omega 3000 24V er helt sjef bil å drifte med. Greit med effekt og bra dreiemoment, meget bra styreutslag, drivverk som tåler store mengder juling, osv Få på et senkesett med noen bra dempere, og bytt ut hovedforingene i bakstellet med polyforinger, så har du et meget bra utgangspunkt. Som du sikkert har skjønt, så kjører jeg Omega selv.:thumb Nærmere bestemt denne: POWERDRIFT - SladdeOpelen f--n er det du som kjører slatte oelen?:D har sett litt på den før ass!:D skjer med den hvite?? bare 3,0 turbo blirt litt vilt!! har tenkt på turbo skjøl ass! nettop fått bilen!:P Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Å drifte med 204 hk på tørr asfalt skal vell litt til, men skal ikke påstå det ikke fungerer til å sladde med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 funker med 100hk og.. blir bare ikke noe med røyk og det sparker jo ikke akkurat værst ut av svinga Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 funker med 100hk og.. blir bare ikke noe med røyk og det sparker jo ikke akkurat værst ut av svinga har hatt en god del røyk på tørra med min ass! og sparker godt nokk! er førstebilen liksom!:D Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Å drifte med 204 hk på tørr asfalt skal vell litt til, men skal ikke påstå det ikke fungerer til å sladde med.. Funker brukbart på 2. gir, men 3. kan man bare glemme. Og nå kommer vel den evige diskusjonen om hva som kan kalles drifting og ikke :hammer Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 f--n er det du som kjører slatte oelen?:D har sett litt på den før ass!:D skjer med den hvite?? bare 3,0 turbo blirt litt vilt!! har tenkt på turbo skjøl ass! nettop fått bilen!:P Den svarte Omegaen jeg hadde før, ble kastet p.g.a enorme mengder rust. Den hvite er et samarbeid mellom meg og en kompis, men han skal ikke kjøre driftingløp. Bare "kosesladde" på Opel-treff og sånt. hehe Hvis du vurderer turbo, så bør du ta kontakt med de karene her: JMA Performace - Vi gir deg bilen du drømmer om De har meget god peiling på trimming av Opel. Prisene er det heller ingenting å si på. Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2 fast 4 you Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 du kan snakka med motorhuset.no dei gjer deg ein pakke som passe deg og bilen din. men vil ambefale ront 300hk vis du skal drifta i litt fart, har ein cosworth med 300hm den ska da ikkje masse te før sleppe og spinne jennom alle svingane... 0 brobliem og kjøra forbi tyskera isåfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Nei den bilen kan du ikke drifte med! samma FAEN Hva folk sier til deg og oppfordrer deg med så kan du ikke gjøre noe annet enn å skrense! Skal du drifte som i grunn er en sport og noe helt annet enn å ligge breit halvt sec om gangen med en hånd på rattet og all wonderbaumen i full axx i speilet så må du nokk gjøre noe mere enn som så! 204hk var nokk på motoren din da den var NY. i dag har du kanskje 140hk på hjula om du er heldig. det er ikke nokk til å kunne kjøres brukbart på tørr asfalt! så nei.. i mine øyne kan du ikke DRIFTE... skrense og slædde kan du nokk klare med nød å neppe:) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg