kaliber Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 noen som har byttet disse bak, og vet plassering på de? bilder??? er vell disse foringene som koster 349,- på biltema for å forklare litt mere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfie96 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Du må ned med hele bakakselen. Gå til powerflex.no, trykk på produkter og trykk på removal tips litt ned på siden. Mener det er måte 5 som kan brukes. Det verste er å få dem ut etter som jeg har skjønt. Når du skal ha de nye inn så må du bare bruke en gummihammer og slå dem inn. Verkstedene bruker presse til denne jobben, så har du tilgang på det så er det å anbefale! Siter Why didn't you fix it when you knew that was the problem? En irritert Mads Østberg i en busslomme under rally Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 har noen kompiser på verksted som jeg kan tyne på kveldstid for lite lokalt kildevann, så årdner seg!:D takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Jeg greide å bytte med høyrehånda i gips så det er vel mulig å få til for en med 10 tommeltotter også da ville jeg tro. Letteste er å brenne ut den gamle foringen med skjærebrenner. Jeg lagde meg ett presseverktøy og pressa inn de nye foringene, men sikkert andre måter å gjøre det på også. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg