CecilieF Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ble brått litt mer kjøtt på bein etter det innlegget der.Får sove ut nå... hehe hæ?;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 men hva heter klubben? "bodø og omegn/hele Norge gatebilklubb!?:blah: jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CecilieF Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 men hva heter klubben? "bodø og omegn/hele Norge gatebilklubb!?:blah: Klubbnavnet vil ikke bli offisielt før nettstedet er oppe og går :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Det holder ikke med plaster når armen er revet av... Høres fremdeles ganske så fjernt ut da... Ingen informasjon om organisering, .... Det som kommer nå er kunn lapping etter klaging (konstruktiv kritikk...) herfra, så jeg tror ikke dette kommer til å nå så langt. Fremdeles underholdene lesing da. "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Jøye meg... Vi har en stor BMW klubb... Vi har en stor Mercedes klubb... Vi har en DIGER VW-AUDI klubb... Hadde dere startet en Renault Megane klubb eller Kia-klubb så hadde det vært greit, men å prøve å starte en klubb der det er så store klubber involvert fra før er dødfødt i mine øyne. Dere må finne dere en NISJE, da er det håp... Lykke til. :hide Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Lyst til å få et bilde av Cecilie jeg. Siden klubben ikke kan ha stygge biler, og medlemmer, så kan jo ihvertfal ikke lederen være stygg. Så hun burde jo være ei rimelig smekker blondine, og vi får håpe hun ikke kjører Golf 3. Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Tror dere egentlig har glemt det aller mest grunnleggende i en bilklubb, eller klubber generelt; Man SØKER ikke om å være medlem. Man melder seg inn av eget ønske, da det gjerne er Medlemmene som søker etter klubber, ikke motsatt.. ;) Det hjelper jo ikke akkurat at den som står for "reklameringen" har den mest arrogante holdningen sør for nordpolen heller.. Hvis jeg skulle satt på en skala fra 0-100 hvor mye jeg fikk lyst til å melde meg inn etter å ha lest dette vil jeg si ca -10.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Har lyst til å søke, men regner med at bilen må se nogenlunde ut som Golfen din og da er ikke dette noe for meg. Blir også litt skremt av at navnet på denne "klubben" skal være hemmelig. Og ikke ser jeg noen grunn til å melde meg inn i en klubb hvor man tydeligvis må være opphengt i styling og dårlige lakkeringer. singel? Sleng ut bilde av deg selv, så skal jeg drøfte ett mulig medlemskap Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 faen.. og jeg som fylte 101 år her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Sleng ut bilde av deg selv, så skal jeg drøfte ett mulig medlemskap Haheahe... lenge siden jeg har ledd av noe på forumet nå^^ Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hva er vitsen med en bilklubb som dekker alle merker? De fleste som er bilinterriserte og er glad i treff møter jo opp på f.eks Gatebil. JA, jeg vet det er mange som av prinsipp ikke møter opp på Gatebil, men heller holder seg til treffene i sin merkeklubb, for det er der man treffer de "med interesserte" som man kan utfolde hobbyen sin med. Dessuten er det nok lettere for merke-spesifiserte grupper å ordne en rabatt som er verdt noe for medlemmene, tviler på at dere klarer å ordne noe rabatter og avtaler som kommer alle medlemmene tilgode, om det enten er en KIA Sportage eller en Audi R8? En ny landsdekkende bilklubb, som tar for seg alle bilmerker, er det desverre ikke bruk for. Spørs å mye avtaler det er å hente hos "våre" leverandører, når man forteller dem at "Jada, alle bilmerker et dekket, og det koster ingenting å bli medlem, vi vil bare ha rabatt hos dere vi!" Det med å kreve bilde av en bil for å søke om å bli medlem? Hva med å skrive: "Send meg info om bilen din, deg selv og hvor du bor, så er bilen din vekk i morgen!"? Neitakk, jeg setter meg på gjerdet å ser på dere har treff! BTW: Jeg er stolt en medlem av VACN (VWAudiClubNorwegen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hvem i all verden skulle ønske å sponse en klubb som ikke finnes offisielt, og hvor medlemmene må søke om å få bli medlem??? Koster det noe å bli medlem i klubben deres da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Jeg vil se bilde av trådstarter!! Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Jeg vil se bilde av trådstarter!! Kom igjen a Cecilie, ikke vær så tilbakeholden med bilder. Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Siden vi må sende bilder av oss, så er det jo på sin plass at du sender bilde av deg Cecilie? Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg