Gå til innhold

Se her dere med VW, AUDI, BMW og MERCE.

Ranger emnet


CecilieF

Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne klubben ble lagt død allerede i første innlegg...

 

 

 

Fortell meg som idag er medlem av Vw Audi Club Norwegen hvorfor jeg i det hele tatt skulle vurdert et medlemskap i deres klubb??? Bortsett fra at jeg kjører tyske biler?

 

-Kan dere konkurere med VACN sine rabattavtaler runtom i landet? -Kommer dere til å leie Vålerbanen/Rudskogen flere ganger i året?

-Kommer dere ellers ha flere store vårmønstringer rundtom i landet?

-Kommer det til å være støtte til lokallagene slik at de kan arrangere egne morsomheter, som trackdays, lokalagsmøter, pub-kvelder, etc?

-Har dere egen klubb avis/medlemsblad?

 

Dere gaper over noe altfor stort med å prøve å forene disse tyske merkene, og hvorfor er flere merker utelatt? Hva pokker har Volkswagen mere til felles med BMW enn en Opel har med en Mercedes?

 

 

-

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pokker oxo,skulle til og søke om medlemskap i denne klubben,men så oppdaget jeg at det stod kun pene folk.

så da kan jeg bare glemme det..er støgg som juling jeg....................................................

 

føløer meg diskriminert jeg... hmmmm..:uhhmmwhat?:

og diskriminering ang hudfarge/utseende osv..er vel ikke helt bra...

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

1998 Passat stv 1.8T Kånebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pokker oxo,skulle til og søke om medlemskap i denne klubben,men så oppdaget jeg at det stod kun pene folk.

så da kan jeg bare glemme det..er støgg som juling jeg....................................................

 

føløer meg diskriminert jeg... hmmmm..:uhhmmwhat?:

og diskriminering ang hudfarge/utseende osv..er vel ikke helt bra...

 

når kom hudfarge inn i bildet her???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøye meg...

 

Vi har en stor BMW klubb...

 

Vi har en stor Mercedes klubb...

 

Vi har en DIGER VW-AUDI klubb...

 

Hadde dere startet en Renault Megane klubb eller Kia-klubb så hadde det vært greit, men å prøve å starte en klubb der det er så store klubber involvert fra før er dødfødt i mine øyne.

 

Dere må finne dere en NISJE, da er det håp...

 

Lykke til. :hide

 

snakker om nå egentlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å få et bilde av Cecilie jeg. Siden klubben ikke kan ha stygge biler, og medlemmer, så kan jo ihvertfal ikke lederen være stygg. Så hun burde jo være ei rimelig smekker blondine, og vi får håpe hun ikke kjører Golf 3.

 

Må dere for F*** få lest inleggen ordentlig her altså!

Skulle tro dere gikk i 3. klasse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å søke, men regner med at bilen må se nogenlunde ut som Golfen din og da er ikke dette noe for meg. Blir også litt skremt av at navnet på denne "klubben" skal være hemmelig. Og ikke ser jeg noen grunn til å melde meg inn i en klubb hvor man tydeligvis må være opphengt i styling og dårlige lakkeringer.

 

singel?

 

Sleng ut bilde av deg selv, så skal jeg drøfte ett mulig medlemskap

 

HALLO! nå begynner jeg å blir RIMELIG lei av at dere ikke leser resten av inleggene før dere Øser ut frekkheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi hatt møte med ledelsen, å vi skal ta inn alle typer merker osv.

Det har tydeligvis vært en del uenigheter fra ledelsen.

 

Nå har vi fått huket sponsor igang, holder på å bygge hjemmesiden, og har funnet navn!

 

Vi kommer til å ha lansering av klubben på ACR på mo i rana 13-15 juni. Der vi stiller opp så mange som overhode mulig, har premieutdeling både innad i klubben og for å vekke interesse blant andre deltakere.

 

Alle medlemmer vil få gode rabbatter av våre sponsorer, og muligheten til å trykke opp egene klær, stickers osv med klubbnavnet på.

 

Pliktene for å bli med her, er:

 

-Du må være aktiv med tanke på treff og happenings.

-Du må være over 16 år.

 

Navnet, hjemmesiden, osv kommer ikke til å bli publisert for andre enn de som vil være med som medlem, før hjemmesiden er 100% funksjonabel.

 

Send meg en mail med bilde av kjerra, info, hva du har gjort med den eller kommer til å gjøre fremover.

Har du stillt i noen konkurranser?

Og litt kort info oom deg selv.

send til cecilie@email.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker om nå egentlig??

 

Det han mener er at man som BMW-eier har BMWCCN eller at man som VW eller Audi-eier har VACN, hvorfor skal man da melde seg inn i deres klubb?

Dessuten, skal dere delta på treff og hente hjem pokaler à la en liten venneklubb, eller skal dere arrangere treff à la VACN?

 

Jeg har forresten aldri sett en så arrogant og oppfarende reklamesjef før..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Saab i dag er nesten like tysk som Skoda?

Og at Saab egentlig bare er en Opel med litt mer status?

 

jau meir status har dei sikkert, men da er forsøkskanninen til Opel. So kvalitet er dårlegare enn Opel.

 

Og til tråd starter, er kun eit bilde av ei sexy blondine. Som kan få folk til å sende bilde av seg sjølv å søke om å bli med. Og ligner meir og meir på ei kontaktanonnse. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår