Gå til innhold

Se her dere med VW, AUDI, BMW og MERCE.

Ranger emnet


CecilieF

Anbefalte innlegg

--------

 

Den ene bilklubben etter den andre dukker opp, men når alt kommer til alt så søker de fleste seg til merkeforumene.

Det gjelder spesielt de som er litt over middels interessert i bilen sin, og gjerne vil gjøre noe ut av det de har.

Det er nemlig her kompetansen ligger, altså ikke kompetansen i alu-netting og klistremerker.

 

Å klistre bilen ned med halve Mobilsentrums webshop er ikke bilinteresse, det er tvangstanker.

 

Jeg ser ikke helt hva denne nye klubben skal stå for når alt kommer til alt.

Hvorfor skal f,eks en fersk Audi/BMW/MB/VW eier melde seg inn hos dere fremfor f,eks sin respektive merkeklubb?

 

Uten at jeg vet det for sikkert så vil jeg anta at både BMWCCN, Merce-klubben osv har like mange rabattavtaler som vi i VACN har rundt omkring, og hovedsaklig får vi disse avtalene fordi vi har et kjent merkenavn og fordi vi har mange medlemmer.

 

Hva kommer egentlig til å skille denne klubben fra f,eks alle Gatebilklubbene som en finner rundt omkring?

 

På bakgrunn av de opplysningene du har gitt så forbeholder jeg meg til min agnostiske rett til å være skeptisk :batman:

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Å hærre! Klassiker!! Denne tråden går rett inn i bokmerkesamlingen min ihvertfall! :D Sykeste tråden jeg har lest siden han døve på diskusjon.no som skulle ha sex!!

Noen barn er brune som et nystekt brø'

Noen barn er gule og noen barn er rø'

Noen barn er hvite, noen nesten blå.

Meget er forskjellig - men det er utenpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhehe: p

må le av denne tråden, litt på grensa å kaste ut slike bilder kanskje, men ingen moderatorer som har gjort noe med dt så da er dt vel greit?: p

som sagt 14 ganger før her, er ikke lett å starte en slik klubb fra "scratch" virker som dt er lettere å starte som en vennegjeng i stede for å gå ut slik på forum osv ?

 

vis ikke får du sikkert medlemskap i pink racing; )

men med dt bilder der så får du nok en mail eller to fra en å annen volvo dUd som vil "inn" ;p

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå har vi hatt møte med ledelsen, å vi skal ta inn alle typer merker osv.

Det har tydeligvis vært en del uenigheter fra ledelsen."

 

 

Dem skal starte en bilklubb, men ingen er enige om hvem merker den skal ha, først var det, VW,Audi,BMW,Merce og SABB, så tok dem bort SABB, og nå kan alle tyske biler være med...

 

Virker som en bra ledelse detta her, dem har jo hvertfall blitt enige om hvem merker som skal være med..

 

Sitter her å ler litt for meg selv når jeg tenker på hvor mye rot det kommer til å bli når dere skal arangere treff på Rudskogen..

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg at dere er allt for ekkel med henne da... Legger ut både bilder og håner henne i offentlighet.

 

Sikkert ikke så veldig mange av medlemmene her som har prøvd å starte opp noe fra starten av her, så dere vet vel ikke hvor mye arbeid det faktisk er. Tross allt, hun skal ha for at hun prøver hvertfall... selv om det finnes STOOORE merkeklubber allerede.

 

Greitt det at det har vært en del uklart hva klubben egentlig skal, men la dem nå få prøve da hvertfall.

Hva er det verste som kan skje? At alle medlemmene i BMW-klubben, VACN og Merce-klubben flytter over til denne klubben???

DET tror jeg nok ikke skjer uansett.

 

Stå på du CecilieF

2002 Seat Leon 4 Cupra TDI 185Hk

(x)1995 Audi S6 2,2TQ 290Hk

(x)1994 Audi S4 2,2TQ 300Hk

(x)1993 VW Vento TDK 90Hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår