Gå til innhold

Se her dere med VW, AUDI, BMW og MERCE.

Ranger emnet


CecilieF

Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmmm..

Her må en altså søke om å bli medlem fordi klubben kun vil ha biler som ikke er "slitene og stygge" ?

 

Må være det dummeste jeg har hørt på en stund.

Enten vil dere ha en bilklubb for alle, eller så vil dere være en for eliten i dette landet. Med medlemsbilder som Rs4, M5, AMG'er etc etc..

 

Fysj!! :ssip:

[X] Audi A4 1.8T 1997 Avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært admin her hadde samtlige av dere fått en ukes-ban hos meg. Makan til drittslenging skal man leke lenge etter. Kan være enig i at trådstarter startet litt dårlig, og at det ble veldig useriøst, men direkte drittkasting fra medlemmer her er for meg helt utrolig. Skjerp dere.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært admin her hadde samtlige av dere fått en ukes-ban hos meg. Makan til drittslenging skal man leke lenge etter. Kan være enig i at trådstarter startet litt dårlig, og at det ble veldig useriøst, men direkte drittkasting fra medlemmer her er for meg helt utrolig. Skjerp dere.

 

 

+1

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 sider med spydige komentarer om en bilklubb inegn vet navnet på =)

Sånnt liker vi=):win

Trukke denna klubben er noe for meg for å si det på en pen måte...

Men skal bli kult å se den mye omtalte hjemmesida til den mye omtalte navnløse bilklubben med bare FINE tyske biler med bare perfekte folk inni.

Jeg har gammel bil, og jeg ser omtrenr ut som en bavian så jeg kommer vel ikke til å passere nåløyet.:???:

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men siden det var viktig med bilder og sånn, skal vi ikke legge ut noen bilder av oss og bilene, så kan vi jo se om vi har en mulighet til å bli opptatt i denne klubben...

 

Jeg regner med at kule biler som rat-look er godtatt.

 

Ok, here we go...

 

Her er jeg:

 

n541765689_197122_6593.jpg

 

Og her er bilen min, rat-look golfen:

 

Bilde_003.jpg

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ut som en filmstjerne og kjører japse som liker å tro at den er en VW. Jeg regner med at dette oppfyller kravet om tysk bil?

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår