Gå til innhold

Dyser i 1,8 turbo VAG

Ranger emnet

turbotom

Anbefalte innlegg

Heysann!

Tenkte jeg skulle slenge inn en post her så alle kan se, ikke bare VAG folka. Jeg har en 98-mod passat 1,8t 20v som skal under kniven nå for å hente ut mer effekt. Jeg har planene for turbo, manifold, eksos, intercooler o.l klare, men jeg vet ikke noe om hvor mye de originale dysene klarer å levere bensin til? Vil nok havne på rundt det dobbelte av originalt effektuttak, altså i underkant av 300 hk i motor. Jeg har tatt høyde for at dysene ikke klarer å levere til så mye, så jeg lurte på om noen her har peiling på hvor mye de originale gir, samt hvor store jeg trenger og evt pris og sånn!!?

Mvh

Turbotom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dyser du må bruke er totalt avhenging av hvilke dyser den som leverer chippen har laget chippen for, om du da ikke går for custom mapping. Har du delenr på dysene dine kan jeg finne ut hvor store de er. Noen av dem er 282cc og det er mest sannsynlig de du har.

Har du tenkt på GT28RS el?

Er ganske vanlig å bruke type 550-630cc i USA nå

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke dyser du må bruke er totalt avhenging av hvilke dyser den som leverer chippen har laget chippen for, om du da ikke går for custom mapping. Har du delenr på dysene dine kan jeg finne ut hvor store de er. Noen av dem er 282cc og det er mest sannsynlig de du har.

Har du tenkt på GT28RS el?

Er ganske vanlig å bruke type 550-630cc i USA nå

Ja, Gt2860RS er vurdert ja...Jeg har bare en "vanlig" 192 hk chip nå, men en mapping må til etterhvert. Må bare ha all "hardware" først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider