Tobbelobben Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Jeg testet min på rulle, 110hk og 277nm på hjul org. Med KCR som er skrudd på ekstra hakk ytet bilen 141,7hk og 345nm på hjul. Du merker ikk så mye ved vanlig kjøring, men ved måling ved referanse i bakke med og uten chip er farten 115km/t mot 95 org. Da akses det fra 1500 omdr. i 4 gear i gankse bratt oppoverbakke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helu00 Skrevet Oktober 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hei! Monterte KCR box i går kveld, testet etc. iht. bruksanvisning. Merkbart bedre aks. og bunndrag fra 14-1500 rpm. Kjørte fra Ulefoss til Vinstra med største skaphenger'n til Shell og hjem igjen med henger'n full av kjøkkeninnredning. Dette ble også en positiv opplevelse i forhold til forrige gang jeg kjørte med samme henger!! Aks'et opp bakker i 4. gear!! Uten sot!! Hadde følelsen av å ha krefter i massevis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avensis X Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Noen som har testet denne ? Billig fra UK. 106 pund inkl. frakt. http://www.carperformancepartsuk.com/shop/prodshow/Toyota-Avensis-Diesel-Tuning-Chip.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vizla Skrevet November 8, 2014 Rapporter Share Skrevet November 8, 2014 Uansett, hold dere unna BestChip. Denne boksen på min Previa ble justert etter alle anbefalinger. Funka greit i 3 uker, så begynte nød-modusen å slå inn. Prøvde da å justere ned på effekten,men nyttet ikke. Min overbevisning er at turbo og eksos er sotet ned, siden det er tydelig mye mere svart avleiring i eksosen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg