Gå til innhold

Politiet kan av og til være snille.

Ranger emnet

TurboCG

Anbefalte innlegg

Hadde en fin episode etter jobb forrige lørdag:

Kom kjørende til en rundkjøring, og la meg sånn ca breit gjennom den, gasset på videre nedover veien og kjørte kjempefort. (dvs ca 3x grensa.. var klokka halv 5 på natta så det var ikke flust av barn i veien og lekte og slikt..) Kommer så til enda en rundkjøring, breit. Kjører forbi en buss, og merker at det er en eller annen som ligger veeeldig nærme bak meg. Tok det da rolig og svingte inn dit jeg skulle. Politibilen blinka til meg med fjernlysene, så jeg stoppa. Han var litt sinna over det her i og med at han(de) hadde stått oppe ved den 1. rundkjøringa og sett det her, også var han litt sinna fordi dem ikke engang greide å ta meg igjen. Men hyggelig som han var gav han meg bare en advarsel.

Noen er vel heldige hehe.

( regner med ca 1000 "du er teit"-poster)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også fått advarsler...men jeg vet nå ikke helt hvordan disse advarslene fungerer..? En snut sier..ja får gå for denna gang..men jeg gir deg en advarsel....neste gang blir du stoppet av en annen snut...han gir også deg en advarsel...hvor mange kan man få? :P mest sannsynlig regner jeg dette som mer personlige advarsler..slik at ser DEN snuten deg igjen kjøre sånn får du problemer..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

jeg har også fått advarsler...men jeg vet nå ikke helt hvordan disse advarslene fungerer..? En snut sier..ja får gå for denna gang..men jeg gir deg en advarsel....neste gang blir du stoppet av en annen snut...han gir også deg en advarsel...hvor mange kan man få? :P mest sannsynlig regner jeg dette som mer personlige advarsler..slik at ser DEN snuten deg igjen kjøre sånn får du problemer..

heh. når jeg fikk advarsel for å kjøre med to på mopeden min, så noterte dem navnet mitt. navnet ligger på databasen dems i et halvt år eller noe for så å bli slettet. jeg er ikke sikkert, men jeg tror at hvis man har en advarsel fra før av, for å så bli stoppet igjen, så skal man bli bøtelagt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politiet fører register på biler som skiller seg ut, dvs fortkjøring, pirattaxi osv.

Via litt bekjentskap fikk en kompis ut listen på anmeldelser og div på sykkelen sin, og det var snakk om over 40 tilfeller som politiet ikke kunne gjøre noe med pga bevisets stilling.

- 99 530dat

- 05 AC F7

Lenke til kommentar
Del på andre sider