astrasten Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Heisann.. Jeg ble stoppet i kontroll her om dagen, og de sa jeg måtta ha en dokumentasjon på at den grillen med de øyelokkene er godkjente. (se bildet nederst) Er det noen her som har lik grill evt. vet om det fins en dokumentasjon på at det blir bra nok lys med den grillen? Jeg syns det er veldig merkelig at de skal "pete" på det nå. Når bilen har vært inne på kontroll flere ganger med den grillen, uten at dem har sagt noe. Noen som kan være til hjelp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkwolfie Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 du må det ja, iogmed at grillen dekker lyktene.. og når du endrer på lyktene må det godkjennes.. Siter Mvh.. Gunnar - Chevrolet Corvette c3 81 mod (godværsbil) - Opel astra g 00mod (bruksbil) - Toyota avensis 05 tte stylet - volvo 240 gl 86 (vraka) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astrasten Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 du må det ja, iogmed at grillen dekker lyktene.. og når du endrer på lyktene må det godkjennes.. Men hvor skal det godkjennes? De på vegvesne sa jo til meg at jeg måtte ha med godkjenning. Hvem godkjenner sånt? Jeg trudde kanskje det fantes et slags dokument akkurat som det gjør på senkefjører osv. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Følger vel med et ark med TÜV-godkjenning. Men om du ikke har tatt vare på det blir det vel vanskelig... Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astrasten Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Følger vel med et ark med TÜV-godkjenning. Men om du ikke har tatt vare på det blir det vel vanskelig... Hehe.. Det kan du si er litt vanskelig ja. Jeg fikk aldri med noe da jeg kjøpte bilen. Men derfor lurer jeg på det er noen som har samme type som meg og kanskje sitter på et TUV dokument?! :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motordal Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 så lenge du får nokk lux og rett vinkel på lyse er det vell ingen problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg