Ja__9 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Ble stoppet i teknisk kontroll og fikk beskjed om at ryggelysa mine ikke virket så jeg måtte skifte pærer. Rullet innom biltema og handlet pærer-satte de i, men fortsatt ingen ryggelys. Hvorfor er det ikke lys lenger? brudd på kabel?? Ligger ryggelys-ledningene i multikabelen eller ligger de under bilen koblet via girkassen på en måte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Ryggelyset styres av ryggelysbryteren som sitter på girkassen. Bryteren er jo en fin plass å starte feilsøkingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 sjekka sikringa da?:P Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Ryggelyset styres av ryggelysbryteren som sitter på girkassen. Bryteren er jo en fin plass å starte feilsøkingen. hmm.. fant ikke noe ledninger/ bryter på girkassen i dag. mulig at den ligger en lur plass som jeg ikke så.. får se etter i morgen da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hva slags girkasse har du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Har kjøpt 4 pærer på biltema som ikke funka, så ta med deg multimeteret og sjekk litt rundt du :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Sierraen min hadde kontakt ved baklyktene som ikke virket av og til. Måtte bare spraye dem med wd-40 eller crc 5-50 og plugge dem av og på vær gang en pære ikke lyste. Men er det begge sider er det nok en mulighet for at det kan være ryggelysbrytern på din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 hadde bilen på grava i går. der fant jeg to forskjellige kontakter. en med to ledninger ut en med tre ledninger ut Hvilken av disse er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 bare å prøve seg fra:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg