marroc Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Jeg har nå en Astra G 98 stv, 1,4 16V som jeg er veldig fornøyd med. Har ikke hatt et eneste problem siden jeg kjøpte den for 5 år siden. Har nå tenkt å kjøpe en Astra til. Men ikke stv. Men jeg er så usikker på hvordan 1,6 16V og 1,8 16V er. Er det like feilfrie som 1,4 16V? Hva bør jeg evt se etter hvis jeg velger å gå for en 1,6 eller 1,8? Takker for alle svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 ja, de er bygget på samme måten, så deter samme feilene på alle sammen for å si det sånn. jeg ville kanskje satset på 1,8 for det er en mye morsomere å kjøre samtidig som den er ganske gjerrig på drivstoff. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrAndre Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 syns og du bør satse på 1,8, bruker forhåndsvis lite suppe og har de kreftene du trenger:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Er med de to forrige. Har X18XE1 motoren sjøl. Er fornøyd med forbruk og ytelsen er grei nok. Drar absolutt ikke skinnet av pølsa, men har heller ingen problemer med forbikjøringer og slikt. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Kjappe og enkle svar... Da vet jeg hva jeg har å gå etter :) Mange takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg