Golf 4 Life Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Hei folkens, Har en Corolla som jeg er kjempefornøyd med, men vil ha finere lyd i. Har kjøpt sportsfilter, uten medfølgende slange. Er det noe i veien for at jeg kan sette filteret rett på forgasseren? Må jeg ha slangen mellom forgasser og filter? Vil ta vekk slangen fordi jeg ikke får festet filteret skikkelig når jeg skrur filteret fast på slangen. Vil ikke ødelegge noe... :helpme: Er en liten boks på siden av slangen, har den noen funksjon for motoren? Det er en 1600 4A-FE motor, om det kan ha noe å si. Hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpe...:thanks Siter '98 Toyota Corolla 1,6 Luna '92 Vw Golf cl - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 filteret må plasseres foran motoren på grunn av kald luft. Rundt forgasseren er det varm luft, noe som gjør at bilen går dårligere.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbodevil Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 hvis du har en 98` 4afe så regner jeg med du har innsprøytning og ikke forgasser... men du får kjøpt alu rør til å sette på der med hull til den føleren som originalt står i luftfilter boksen. Toyota Powerrør - Corolla E11 - astina.dk Siter The One And Only Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 4A-FE er innsprut, altså ikke forgasser... Bare sett den i enden av der luftilteret ditt sitter du, altså sett den på røret.. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 4 Life Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ok, må altså få tak i en litt lengre slange eller et sånt alu-rør. Er vel innsprøytning ja, stemmer det. Takker for svar! Siter '98 Toyota Corolla 1,6 Luna '92 Vw Golf cl - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg