danieljohans Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 har en 3000 3,0l 24v. er vell så og si org, har et k&n filter men vurderer og putte in turbo intercooler(har en liggende). skal vell lakke'n og bytte bakluke og blir vell et par nye rims og noe senke sett mulig det blir poly foringer og sperret diff!! [/img] Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stien Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 sperret diff? hva bruker du da? om jeg tør spørre? Siter 10 Mod. Yamaha Nytro turbo -=Leketøy=- 88 Mod. Opel omega 3000 24v -=oppussing=- 87 Mod. Opel omega 2L/3000 24v -=Delebil=- 82 Mod. Blackbird 2L Solar -=Bruksbil=- -- Mod. WV Corrado G60 -=Delesalg=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 sperret diff? hva bruker du da? om jeg tør spørre? SPØRST vell, har litt og si på penga! mulig jeg kjøper en som er delvis sperra eller så må¨man vel a fram sveiseapparate:D Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Om du har en orginal 3000, har du diffbrems. Hvorfor skal du da sveisesperre? 100%??? hehe, whats the point? få opp litt bilder av 3000 da :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 ødelegger jo diffen med å sveise den.. samt att diffen på 3000 er jo perfekt til leiking som den er... c30se er vel heller ikke noe drømme motor bygge turbo på.. For å få mer effekt ville jeg rivi av den elendige orginale spruten i første omgang jeg å kasta på en datasprut.. da har du brått 240hk+ bare der. samt mulig noe andre kammer. så har du 250-260. Skal du bygge turbo på den blir det fort dyrt om du har tenkt det skal holde.. Samt att suge hester er mye tøffere enn sotvifte hk. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Det er jeg helt enig med deg Bambi, sugehester er mye tøffere en sotvifte ponnier. Men trenger ikke bli så dyrt med turbo. Men skal du ha turbo er det også lurt med sprut :) Så hadde investert i en god datasprut uansett, Manuel kasse på bilen din eller? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Om du har en orginal 3000, har du diffbrems. Hvorfor skal du da sveisesperre? 100%??? hehe, whats the point? få opp litt bilder av 3000 da :) kommer bilder straks!:D er det diff brems``??? Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 ødelegger jo diffen med å sveise den.. samt att diffen på 3000 er jo perfekt til leiking som den er... c30se er vel heller ikke noe drømme motor bygge turbo på.. For å få mer effekt ville jeg rivi av den elendige orginale spruten i første omgang jeg å kasta på en datasprut.. da har du brått 240hk+ bare der. samt mulig noe andre kammer. så har du 250-260. Skal du bygge turbo på den blir det fort dyrt om du har tenkt det skal holde.. Samt att suge hester er mye tøffere enn sotvifte hk. blir jo datasprut og turbo!! får jo bedre effekt av og ha trubo mata motor!! Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffmast Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Grattis med ny bil Daniel. Skal bli digg å prøve den;D Siter Audi Coupe Quattro & Audi Coupe Quattro -http://www.bilforumet.no/prosjektforum/232198-stiffmast-audi-coupe-quattro-89-na-bilder.html Audi 100Sedan 2.8E 91mod(TILSALGS) - Audi A4Avant 1.8 01mod(SOLGT) - Bmw 520 89mod(KVITT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 ka koster en datasprut da? jma har jo enkle turbokit til 3.0l 24v som kjem på samla sum 15 700 kr får du jo 300 gamp på 0,5 bar.. blir jo alltid litt meir utlegg da men.. Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ta og rus den opp og spinn av gårde å se ;), alle 3000 har diffbrems standar, Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 vanvittig gøy det der legge igjenn to nesten like lange søyler i asfalten :D berre så synd dekka er dyre Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 er automat kasse, men har en delebil som jeg skal ta manuell kassa av!! Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 mhm tenkte jeg skulle begynne og fjerne litt rust i dag!! pusse og lakke:O Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Turbo på en 24v er null stress og kjøre med .. Tåler helt greit og kjøres på 0,65 bar :) ca 300 hk :) Og tar du deg råd til pianotråd og datasprut så kan du kjøre på 1,0 kg og ca450 hk .. Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.