urutt Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Jeg har da 6,75" høyttalere foran, 6,75" bak, 6x9 i hattylla, og sub.. Dette skulle jeg gjerne kjørt fra en 4 kanals forsterker, kan dette gå..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Det går, men blir ikke spes bra... Mitt forslag blir å droppe høyttalere bak, og bruke den forsterkeren du har på fronthøyttalerene, og kjøpe deg en monoforsterker til suben ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 hmm du kan i hvertfall få til front, bak, og hattehylle høytalerne med 4kanals. Men da må det nesten være en med litt høy kvalitet, slik at du kan paralellkoble feks hatthøytalerne og 6,5" høytalerne bak sammen. Og dermed drive de i 2 ohm. (sjekk om forsterkeren din tåler å bli lastet i 2ohm på hver kanal først) ville ikke anbefalt det, men det går i hvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Ikke glem at det går an å seriekoble også da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petterb Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 ja det er sant :) men uansett så syns jeg synd på forsterkern din om den skal mate 6 elemtenter når den egentlig er beregna på 4 =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg