mafiaz Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hei, tenkte jeg skulle sette på et enderør. har en gammel nissan fra 1983, noen som kan ambefale noe. (Vil ikke ha noe brumme lyd som kan høres på 5 Km, men litt mer lyd hadde ikke gjortno)eller ikke noe som bråker formye vil holde meg innfor reglene.(EU-GODKJENNING):rules: På forhånd TAKK... Siter << Den kloke spør ikke, han husker. >> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Kjøp deg godkjent effektanlegg. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Simmons og Supersprint har mye fint :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaz Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Når det gjelder effentanlegg, må jeg da bytte alt av rør eller holder det med å bytte potten(har sett litt på Simons)? Siter << Den kloke spør ikke, han husker. >> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Jeg tror ikke du bare kan bytte potte til bilen din hvis du kjøper den fra Simons. Disse effektanlegg`n er 2-2,5" og jeg går ut fra at orginal eksos på bilen din ikke er så grovt. Sjekk på Mekonomen hvis dom evt. har enderør som kan skrus på. /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mafiaz Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Går det eventuelt ann og fikse og trikse litt? Vet det finnes noe som kalles "stigeoverganger". vis jeg bruker et par slike så kansje. bruker jeg da den på 38mm og deretter 41mm da er den plutselig blitt 2". Kan dette funke tro? Siter << Den kloke spør ikke, han husker. >> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg