miklo Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Heia. Kjøpte meg de nye N7000 dekkene til Roadstone. Har kjørt de i 4 uker nå og er strålende fornøyd :o) Har de på en Audi A4 med 205/55-16. Fikk også lurt naboen til å kjøpe N7000, han har 225/45-17 på Volvoen og er like fornøyd som meg! Noen andre som har erfaringer med dette dekket? Det er et helt nytt dekk, så sikkert ikke så mange som har prøvd det. Sinnsykt bra mønster og støyen i bilen er borte.. Her har dere i hvert fall 2 anbefalinger! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 nå har jeg ikke prøvd dette dekket, men har prøvd roadstone en gang før. og det er det eneste dekke jeg har kjørt på som jeg vil definere som direkte farlig. håper dette dekket er bedre da, men kommer aldri til å kjøpe roadstone igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 N7000 er sikkert et godt dekk, men etter hva jeg har hørt så er det beregnet for det amerikanske markedet og derfor ikke E-merket som det er krav fra norske myndigheter at et dekk skal ha. Selve forbudet trer ikke i kraft før 1/1-09, men du vil få anmerkning på dette dersom dekket ikke er E-merket. Er det ikke E-merket ville jeg klaget til der hvor du kjøpte de. Kan forresten anbefale N3000 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklo Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Jo da dekket er på det amerikanske markedet, og det er E-merket. Så gummikvaliteten er godkjent for våre forhold. N3000 syntes jeg var helt ok, men N7000 er et skikkelig komfort dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andusy Skrevet Desember 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2009 Har roadstone N7000 her og ja, kjører på 235/45 17". Anbefales godt dette her!:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg