djholinj Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 noen som kan hjelpe meg med gassere til coupen min.. har en 68 sommodore a-coupe 3.0 med innsprut som ikke fungerer.. er ute etter et sett med forgassere med innsug som passer til den..eller vet noen hvor jeg får kjøpt det?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 veit du hva som feiler innspruten? Hadde heller fått tak i det som mangler for å få det til å funke enn å sette gassere på den, For det første er det mye jobb for å få den til å gå riktig med gassere og for det andre vil den bruke MYE mer bensin ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pyrox Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Jeg har 2 Zenith gassere med manifolder fra Commodore GS hvis du fremdeles er på jakt. Som tidligere sagt, jeg og ville helst fått innsprøytinga til å virke hvis mulig. Siter Lotus 3.6 Twin turbo Commodore B Coupé Motor #1 100% original Lotus Omega C36GET Motor #2 Lotus Omega Metanol Monster C36GET Mercedes ML 230 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Jeg har 2 Zenith gassere med manifolder fra Commodore GS hvis du fremdeles er på jakt. Som tidligere sagt, jeg og ville helst fått innsprøytinga til å virke hvis mulig. passer ikke på 3.0 toppen Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg