¤haz¤ Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 sweeeeeeeeeet :) OEM Parts - The Genuine VAG Parts Warehouse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Kjekt for de som sitter på orginalspilleren dette ja.. Synes selv at pioneer spilleren min og 2,5" harddisk i handskerommet gjør jobben fint. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 bestilte denne idag, ganske fornøyd. iom den har iPod mulighet. Men du har harddisk sier du? Fortell mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Phax har vel sikkert en spiller med USB utgang der han har koblet til en harddisk som er via USB og fungerer som en "minnepenn" med all musikken på Eller tar jeg helt feil nå? Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤haz¤ Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 ok, så Pioneer spilleren + iPoden + HD hans er koblet sammen på et vis? Tell me more! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Jeg har denne spilleren, men nå har vel pioneer kommet med en ny serie spiller siden den tid. Den har usb inngang der man kan koble til harddisk, minnepenn eller usb. Funker på akkurat samme måte. En iPod blir jo bare en dyr harddisk når man skal bruke den i bilen så ser ikke vitsen.. :) Tror alle de nyeste pioneer-spillerene kommer med usb tilkobling istedet for den egne ipod pluggen de hadde tidligere. denne spilleren var jo faktisk ganske kul! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg