bmn Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Har lest en plass at Meguiar's 'deep crystal' produkter ikke kan påføres med poleringsmaskin, stemmer dette? Noen som har erfaringer? mvh bmn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Viss det er den vanlige forbrukerserien, so kan du bruke DA maskin. Roterende er vel ikkje anbefalt på produktene.(eg rekner med at eg gir ut rett info her, viss ikkje blir eg nok fort korrigert!) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Riktig todleif, du blir ikke korrigert ;) Funker med DA (osilerende) maskin og bløt pad, både rensen, polishen og wax`n i den serien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg