Celica lover Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Har en spiller med den har bare 1 par rca. å jeg tror neppe jeg tenger flere y-ledd på samme kabel nå... så da lurte jeg på om det gikk ann å bare lage/kjøpe en ISO - RCA kabel eller er det en form for høyfrekvent/lavfrekvent greie jeg trenger??? tenkte litt på denne.... Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Vil ikkje anbefalle den kabelen. Kjøp heller denne: TILBEHØR - Koblingsutstyr - Peripheral høyttaler til linjesignal adapter - Bilradiospesialisten Men det beste er vel å kjøpa ein skikkelig spiller! (har du ikkje RCA utgang på forsterkerene dine?) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg