80avant Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 hei, jeg har en caravelle 2.4 diesel, som har begynt og fuske på pen kjøring! mellom 1200-ca2000 på turtall, etter dette er den ganske bra! når jeg har litt gass og full gass så er den også ganske fin! er det noen som har en anelse på hva dette kan være? og jeg har skiftett alt av filter!!! Siter Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 søk på dette forumet heller,garrantert svar der inne ;) koolart.no :: Hovedsiden Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
80avant Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 søk på dette forumet heller,garrantert svar der inne ;) koolart.no :: Hovedsiden takk for det:hello: Siter Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Litt sent svar, men er nok dieselpumpa di! Er et vanlig problem på disse bilene! Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg