Gå til innhold

deler ? golf 2 ? div, se her haster. billig billig

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

har en delebil som vi driver og hogger nå. så hvis noen trenger div deler, karosseri evt andre ting dashbord har et sett dørtrekk + noen baklykter sideblinkere side skjermer panser++++ se på bildene. motoren er borte alt. den skal vi ha selv. girkassa trengte jeg plutselig ikke så hvis noen evt er interisert så kan de legge inn bud på den. bakluke selges evt med rute + vinge hvis budet er bra nok. dette haster egentlig veldig siden bilen blir hugd ferdig på mandag og da går den i pressa. si i fra asap om man vil ha noe. dette går også for en billig penge mye av det.

ta kontakt på pm eller enda bedre sms 93263166

SE HER FOR BILDER

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fører døra er helt fin, bakluka er det litt rust på men bare overfladisk, framskjermene er helt fine, panseret har en liten bulk midt på. ganske fort å fikse med en sparkel klatt. setene er solgt. dashbordet er helt fint. bare to små hull etter skruer på toppen. var noen diskanter der. dørtrekkene foran er det hull til høytallere skjært ut. har bare en sidetrekket bak. frontplata er helt fin. lyktene som sitter på er derimot ikke det.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

4 eller 5-trinns kasse? Stand? Og hvor mye?

5 trinnskasse . bra stand, gått 330k men funker veldig bra. liten slitasje lyd på akkurat 100km/t men overføringene er overraskende bra for en så gammel bil. gi bud. kassa blir tatt ut uansett og beholdt av meg hvis jeg ikke får en bra pris på den

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by lars-frr

Er keen på skjermbredderne og effekanlegget ,,, Hvor mye for de delene ..

bakre potte er alt gått. og fremre rør blir med motoren over i en syncro, da gjennstår bare midte. vil du ha den skal du få den for en 50 lapp. hehe. skjermbredderne går nok billig. 150,- hvis ingen andre byr over. må få tatt de av og.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor du a,, er keen på de bredderne ,, ,150 stk eller .. Trenger jeg da nye skruer og sånn i tilegg da eller .. Stress og sette på ??

vi må borre ut skruene for å få de av hele. så kan være greit med nye ja. vil annbefalle deg at du borrer hull og popper de fast. sitter bedre det. skruing kan fort gå skakt. er ikke store jobben men greit å ha med noen som kan holde for deg. vi demonterer de på alnabru så kan levere ganske nærme i Oslo området. bor i Lørenskog.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vantage

ca pris på kassa, så jeg har noe å gå utifra.. jeg har kasse i bilen nå, men den er litt sliten på 4-gir.. åssen er diffen?

Diffen er fin. jeg betalte 3k for en girkasse som 2 giret er litt uggent på og må bytte utløserlageret på. så du kan jo regne litt ut i fra det. selv om kassa her har gått langt er den i fin stand sånn sett.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Jeg er interessert i blinklys/langlysstyringa di som sitter ved navet, og sikrings/releboksen... Hvor mye skulle du hatt for det ?

Og har du det plastdekselet som sitter over torpedoveggen der ? Samt vindusspylertank m/pumper ? Hva skal du har for alt hvis jeg kommer og henter det ?

har ikke plastdekslet som sitter over torpedoveggen. det er rimelig stygt. gammelt. og sprekt.

vinduspylertank + pumpe + blinklys arm kan du få for 400-500,- ?

sikrings releboksen trenger vi selv. skal jo bygge om litt :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hypp på et par deler..

takspoiler.jpg

er denne mulig å ta av uten å ødelegge den? om det er mulig..hvor mye skal du ha for den? har vært på utkikk lenge etter en slik en, men aldri fått ræva i gir..

så har jeg et lite deksel her jeg mangler på min egen..

speildeksel.jpg

kan dra på hoggern for å finne noe sånt..men anyway :P skal du ha mye for den? det er bare selve dekselet..og ikkeno speil..et lite deksel.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

150 for alle bredderne ,, da tar jeg de ,, sender deg en pm når du har slette noen poster i kassa de ,, for den er rimlig full ;)

Har ikke tilfeldighvis skjørt også ...

skal se litt på de i morra. er de pene alle sammen så vil jeg ha 200 for alle. siden vi også må demontere de.

innboksen min har bare 4 pm'er så det er nok en bug.

skjørt er det dårlig med.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider