Gå til innhold

deler ? golf 2 ? div, se her haster. billig billig

Ranger emnet

remster

Anbefalte innlegg

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

Jeg er hypp på et par deler..

takspoiler.jpg

er denne mulig å ta av uten å ødelegge den? om det er mulig..hvor mye skal du ha for den? har vært på utkikk lenge etter en slik en, men aldri fått ræva i gir..

så har jeg et lite deksel her jeg mangler på min egen..

speildeksel.jpg

kan dra på hoggern for å finne noe sånt..men anyway :P skal du ha mye for den? det er bare selve dekselet..og ikkeno speil..et lite deksel.

dekslet kan du få gratis hvis du henter det. men er det vingen du har klippet ut der?? på bakruta ? den følger forsåvidt med bakruta da det er hull igjennom denne for at den skal sitte

hvis du har jetta vet jeg ikke akkurat om det passer over. ruta med vinge må du gi bud på. koster 1500 for ny rute uten vinge for å si det på den måten. men selve ruta er gammel og blitt ripete. så den kan gå for en langt rimeligere penge.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jo takk for dekselet.. :D

ja det er vingen.hvordan ser dette ut på innsiden da? stygt? eller pent? nei kjører golf..bare jetta-front på den.

men om du gir en pris på bakruta så skal jeg se om jeg får bladd opp..lite lysten på å si en sum selv :P

EDIT: den spoileren er ikke blå? vanskelig å se..men ser da ut som om den er "sort" hehe..

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk for dekselet.. :D

ja det er vingen.hvordan ser dette ut på innsiden da? stygt? eller pent? nei kjører golf..bare jetta-front på den.

men om du gir en pris på bakruta så skal jeg se om jeg får bladd opp..lite lysten på å si en sum selv :P

EDIT: den spoileren er ikke blå? vanskelig å se..men ser da ut som om den er "sort" hehe..

spoilern er svart. du ser ikke festene til vingen innenifra. bare når du åpner luka men dette er orginale fester så det er ikke akkurat stygt. bare tre små punkter.

vet ikke helt hva jeg skal ta for ruta + vinge. 600-700kr. koster vel rundt 2000 nytt. men legg inn en annen pris hvis du vil. er kanskje prutbare. er ikke alt vi har plass til å lagre over lengre tid.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Er interessert i vindusvisker/kjørekomputer bryteren hvis den funker.

gir deg 400,- for den...

sorry. trenger den i "prosjektet" så det går det dårlig med. men er evt interisert i de felga du har bilde av på avatern din :P hvor mye? hehe

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

spoilern er svart. du ser ikke festene til vingen innenifra. bare når du åpner luka men dette er orginale fester så det er ikke akkurat stygt. bare tre små punkter.

vet ikke helt hva jeg skal ta for ruta + vinge. 600-700kr. koster vel rundt 2000 nytt. men legg inn en annen pris hvis du vil. er kanskje prutbare. er ikke alt vi har plass til å lagre over lengre tid.

sorry om det blir mye bugg og spm fra meg..men virker alle varmetrådene? eller er de ganske så defekte? :P

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by remster

sorry. trenger den i "prosjektet" så det går det dårlig med. men er evt interisert i de felga du har bilde av på avatern din :P hvor mye? hehe

Det er greit veit du ...

Sorry men jeg trenger de felga til mitt "prosjekt" ;-)

Men jeg har noen stygge 15" bbs felger med neste nye sommerdekk på hvis du trenger.

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry om det blir mye bugg og spm fra meg..men virker alle varmetrådene? eller er de ganske så defekte? :P

alle trådene funker såvidt jeg vet. hvis ikke får man kjøpt en sånn flaske med middel man kan lage nye tråder med evt reparere skader i trådene. har testa det selv og funker som faen.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Joey

Hei! Tenningslåsen, komplette dørhåndtak v&h, låsen i bakluka og seff nøklene.. hehe.. eventuellt høyere dør også.. (Så ut som den var litt skadet.) og det midtre eksos anlegget hvis det passer på en 1,8 sport.. Pris på alt det hvis du har??

bakluke låsen har rusta i stykker. så den funker ikke. men det koster rundt 500 for ny koda til riktig nr. har bare en nøkkel evt. dørhåndtakene + tenningslås. kan få alt i hopes for en 500,- får jo da tenningslås med rattstamme og div.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si at man er prutbare på div ting. men noe tar lenger tid å demontere en andre og derfor må vi prioritere litt hva man får tid til. har dagen i morgen å få av ting på og bilen står som den er på bildene. ta gjerne kontakt på mobil 93263166. har ikke tilgang til nett så veldig mye i morra så er det noe dere lurer på send meg en meld eller ring.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vantage altså. det her er min tråd om ting jeg selger. radiator med vifte går sikkert for en rimelig penge. men ta kontakt på mobil. funker veldig dårlig for meg å komme meg på nett i dag. (søndag) hilsen Rolf aka remster. men som sagt. alt skal bort. og til billig penge. ta kontakt sier jeg bare. ring eller sms meg.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider