Hot Rod Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hvor får jeg tak i sånne? Må ha sokkel diameter på ca 5-7 cm. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Hvilke forgassere skal de på? http://www.tweakit.net/shop/index.php Her selger de til Weber DCOE, Solex PHH osv. Du finner helt sikkert noen som har noe litt nærmere Norge da men.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Kanskje hos KG Trimning Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Har planer om en egenkomponert luftfilter på rodden. Finner masse av traktene på Ebay, men tenkte kanskje noen her i landet også solgte de for en grei pris. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Kan jo vær Norges største nettbutikk av spesialdeler til bilsport. eller Gundersen MotorSport AS også har noe! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 og MISAB BILRESERVDELAR, MISOIL Motorolja, MISAB Batterier, Frgasare, Trimningssatser :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 eller bare dreie dem i en dreibenk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Takk for innspill! Hvis jeg skal dreie selv må jeg først kjøpe dreiebenk og det blir litt dyre trakter... Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 En med Amcar tok to pokaler og demonterte. En med bilkrossbil tok en ketsjupflaske og en sennepflaske. let litt rundt hos di som selger hot rod deler etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Litt OT, men hva gjør egentlig traktene? Jeg kjørte uten trakter på bilcrossern, å det funka fint det.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Vet ikke om de "gjør" noe i den forstand. Tviler på det. Jeg tenke å kjøpe 8 stykker og sette 4 og 4 på rekke liggende pekende ut fra motoren på tvers av kjøreretningen. På den måten får motoren frisk, kald luft gjennom gjellene i pansersidene. Kunne selvsagt satt en stor trakt oppå forgasseren også, slik at den fikk frisk kald luft ned gjennom gjellene i toppen av panseret, men det ville antakelig blitt problematisk i regnvær. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Litt OT, men hva gjør egentlig traktene? Jeg kjørte uten trakter på bilcrossern, å det funka fint det.. :p Tuner innsugslengden. Hvis en gjør ting riktig kan en f.eks endre moment og effektkurver osv med lengre/kortere trakter. Åsså er det jo kult Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Vet ikke om de "gjør" noe i den forstand. Tviler på det. Jeg tenke å kjøpe 8 stykker og sette 4 og 4 på rekke liggende pekende ut fra motoren på tvers av kjøreretningen. På den måten får motoren frisk, kald luft gjennom gjellene i pansersidene.. Kjøpe Moon Cross-ram da :m'm: Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Blir vel dårlig med luftfiltrering med disse tipper jeg.. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Jenvey performance induction systems Disse gutta har greit utvalg... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg