Zimmern86 Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Noen som kan fortelle hvordan jeg skal få dc spilleren min til å memoriserie seg? slik at jeg slipper å stille inn radion + div..? Koblet rød å gul sammen, har jeg gjort fra før av.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Noen som kan fortelle hvordan jeg skal få dc spilleren min til å memoriserie seg? slik at jeg slipper å stille inn radion + div..?Koblet rød å gul sammen, har jeg gjort fra før av.. Hvis du ikke har tenningslås kabel inne bak cd spilleren. Så ville jeg kanskje laget en bryter til rødekabelen :) Men er det ikke enn off bryter til cd spilleren?... for da vil du slippe å lage en bryter. Da har du jo selve bryteren på cd spilleren :) For gul er drift spenningen, mens rød er aktiverings spenningen :) Så hvis man kutter den rød så vil den slå seg av men huske all informasjonen (datan) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Skrur spilleren seg av når du skrur av tenningen? Isåfall mangler du konstant spenning som gir minne til spilleren. Du har sikkert ein ledning med konstant spenning bak spilleren. (du får måle) Den gule ledningen skal kobles til denne. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 ja spilleren skrur seg av når jeg skrur av tenningen, så du mener at den gule ledningen skal festes, til en ledning som har konstant spenning? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Skal du ha minne på spilleren må nok den gule ledningen få konstant spenning Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 kan jeg dra en pluss ledning fra batteripolet til gule ledningen? skal bare høre om det går for det samme, men skal ikke prøve dette =P Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 kan jeg dra en pluss ledning fra batteripolet til gule ledningen? skal bare høre om det går for det samme, men skal ikke prøve dette =P Stemmer det :) Gul for konstant spenningen(holde minne oppe) rød på tenningslås kabelen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Det kan forøvrig være omvendt på Audi, da det er det på mange VW... Bare sånn at du er obs på det. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 koblet fra plussen på forsterkern t røde ledningen t spilleren:) funka fint d.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg