Gå til innhold

Caddy Racer 05

Ranger emnet

745Turbovogn

Anbefalte innlegg

nye baklykter ,

fjerne alle emblemene og merkenavn på bilen =)

nye sidespeil , frontlykter , og for guds skyld ta av dem extralysene =p

Nye baklykter? Trodde ikke det var noen andre typer jeg?

De er jo ikke så stygge heller. Skal få til 5W/21W i tåkelysene så blir de bra;)

Emblemee bak er fjerna nå:D og blir tauran sportsgrill etterhvert:D

Har fått tak i engelsk høyre speil så de skal bli like:D vet de er stooore men, skal jo se bakover også;)

Xenon extralysene er tatt av:( har vurderte orginale xenon lykter, men det blir mye billigere å bygge om de jeg har:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra monteringa av senkesettet.

bakakslingen løsnet

Bilde043.jpg

Montert justerbare braketter til bladfjæra bak og fjæra settes på igjen under akslingen;)demperne ble også bytta!

Bilde042.jpg

Gammel og ny fjær :D

Bilde041.jpg

Caddy'n ble senka ca 45 forann og 50 bak. Dette var max for å få det godkjent i vognkortet. Som såklart er gjort;)

Ligger i vater på millimeteren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra stereo bygginga.

Mangler ramma som skal være rundt forsterker glasset. Har ikke fått hentet den fra lakkeringa enda..

Laget hull i veggen :D

Bilde038.jpg

Kassene limt og skrudd til veggen :D

Ble portet kasser denne gangen..

Bilde040.jpg

Elementene montert og har satt inn sotet glass forann forsterker kassa:D men mangler ramma rundt. Blir ca lik som "ramma" rundt subbene!

Bilde047.jpg

Satt inn 2 kraftige grønne neonrør inne ved siden av fusion forsterkeren:thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her blir jo skitbra! Hadde ikke jeg hatt full innredning baki, så hadde det nok blitt noe lignende på caddyen jeg har...

Men når man kjører service, og må ha ett "rullende" verksted, så blir det ikke så mye plass til morro... :doh

Hva er det du skal putte inn av stereo snacks da?

Jauda:thumb Ble bra trøkk i bilen nå :D

Skulle egentlig ha meg innredning baki jeg også, men må prioritere vettu:D hehe.. Neida har jo igjen mye plass enda. Hver kasse tror jeg ble 37l og forsterker imellom så tar ikke mye plass!

Blir ikke noe mer stereo med det første tror jeg. Jeg ble også imponert over de orginale høytalerne! men vil tro de byttes ut om ikke så lenge :D

Så har jeg bytta ut den stygge 2DIN spilleren med en pioneer AVH-P5900DVD

Bilde020.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider