340cbr Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Driftingproffs opp på trappetrinn! Film: Oil on the Highway at 150 KPH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 ekkelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Ser man hvor fort gjort det kan skje.. Sjaføren skal ha ros for å ha god kontroll igrunn da. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oDDi2k Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Kunne fort blitt vrak der ja.. duden var like kald og rolig :b Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Hvis dere ser den elektroniske varselplata over veien. så varsler den om noe med varseltrekanter. kan jo være dette. Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Kan jo også være rett og slett den ræva vektfordelinga på eldre Audi:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Kan jo også være rett og slett den ræva vektfordelinga på eldre Audi:P Så jo akkurat ikke så "eldre" ut da... Men pokker, så fort kan det skje! Han skal ha at han klarte å holde bilen på veien, og at han holdt seg så rolig. Jeg tror faen meg jeg hadde fått panikk! Men hvorfor cam i bilen egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Det lurer jeg på også;) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Kan jo også være rett og slett den ræva vektfordelinga på eldre Audi:P skulle likt og sett celica`n din i den situasjonen:) Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 karen har bra kontroll, men så ut som det var gjort med vilje.. kontrollere skrens på bilen i så stor fart.. og cam på.. Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 så ut som ett gammalt bygde triks dette. koble ut vindus spylerene og ha diesel i tanken for så og legge slanger ned som spruter på dekka. volla ikke noe problem og få sladd. Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Mai 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2008 så ut som ett gammalt bygde triks dette.koble ut vindus spylerene og ha diesel i tanken for så og legge slanger ned som spruter på dekka. volla ikke noe problem og få sladd. Tviler litt på at han gjør sånt i 150km/t på en traffikert vei, med mindre han er suicidal... Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 skulle likt og sett celica`n din i den situasjonen:) Hva med det? lettere å holde kontroll på en bil med nærmere 50/50 vekfordeling og som veier ca 400kg mindre. Ikke noe problem å ligge bredt med bilen min og hente inn kontroll igjen. Vet ikke om du har kjørt Audi S2 eller RS2 men de har en vektfordeling som er heller dårlig, og er veldig vanskelig å kontrollere når man får sleng på den. så veldig heldig og dyktig fyr som redda seg ut av den slengen:)4wd er også mye vanskigere å kontrollere enn FWD, RWD er lettest. Må jo flytte motoren nesten en hel motorlengde bak i en S2 for å få bra vektfordeling:P. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg foreslår at du tar med deg plastraketten ut på veien, kjører i 150 og så mister kontrollen helt uforutsett i en sving. Så får vi se hvor enkelt det er å kontrollere bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg foreslår at du tar med deg plastraketten ut på veien, kjører i 150 og så mister kontrollen helt uforutsett i en sving. Så får vi se hvor enkelt det er å kontrollere bilen.. Foreslår at du prøver med den gamle volvoen din, nei den går jo ikke så fort så blir jo vanskelig å teste:P Har selv nesten gått rundt i ca 170 på ACR i en sving når det var vått, den kom ikke forberedt og jeg drev ikke på som han fyren der, fikk retta den opp uten store problemer. Jeg hadde sikkert selv gått rett i autovernet hadde jeg kjørt den Audien da jeg har nesten ingen erfaring med 4wd. Mitt poeng var at det i de fleste tilfeller er lettere å kontrollere en FWD eller en RWD enn 4wd men det skjønte ikke du. Så du trenger ikke kommer her å leke superhelt Du har vell aldri kjørt Audi med Quattro siden du sitter her å sier slik. Kan jo høre med folk som kjører feks S2 hvor lett det er å kontrollere en sleng på den. Det er ikke lett, og folk som klarer det er dyktige sjafører. en RWD er drit enkel i forhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.