Veglia Borletti. Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Tenkte bare jeg måtte poste.. Nok en Viper har funnet veien til Noregs land. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Oooh Sexy! :) Kan ikke si noe annet enn at Viperen er RÅTØFF tvers igjennom! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 RÅLEKKER!!!! Flere bilder?? *sikle* Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Veglia Borletti. Tenkte bare jeg måtte poste.. Nok en Viper har funnet veien til Noregs land. :D Hellow there sexy :D :usa: Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Snærten bil! Ahh... *sikle* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 respekt! Noe specs på bilen eller? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veglia Borletti. Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Ja! Det er en 2002 mod Viper GTS ACR Final Edition. ACR betyr American club racing og var en utstyrspakke som hadde 5 punkts seler, BBS felger, litt mer effekt og andre bremser. Final edition er de 360 siste Viper GTS'ene som ble laget. Alle er nummerert. "About The Car: The Final Edition GTS, which debuted at the 2002 Chicago Auto Show (Feb 02), is the last coupe version of the Viper made. Only 360 were produced. Special features include a red with dual stone white striped paint scheme (the same as the 2000 Daytona and American Le Mans Series winning Viper GTS-R), red-stitched, black leather steering wheel and shift knob, and a sequentially numbered dash plaque (1-360). The final edition may or may not be ordered with the ACR package." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Er vel denna dette ? :D Jeg skal legge ut 20 bilder i løpet av dagen på http://www.moldestuket.com Var med å henta den for to helger siden.. editere: ACR ja, da er det denne !!! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veglia Borletti. Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by moldestuket Er vel denna dette ? :D Jeg skal legge ut 20 bilder i løpet av dagen på http://www.moldestuket.com Var med å henta den for to helger siden.. editere: ACR ja, da er det denne !!! Det er den ja! :D Vil se noen flere bilder fra den mye omtalte "garasjen" deres jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Veglia Borletti. Det er den ja! :D Vil se noen flere bilder fra den mye omtalte "garasjen" deres jeg!! Mye omtalte garasjen ? :D Bilen kom til norge i august og er lite brukt ! Som sagt så var jeg med og hentet den for to helger siden.. Den skal i vinter stå med han som tok den inn.. planene er... vel vent til vi har infoen ute på moldestuket :D Kommer i løpet av dagen Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veglia Borletti. Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by moldestuket Mye omtalte garasjen ? :D Bilen kom til norge i august og er lite brukt ! Som sagt så var jeg med og hentet den for to helger siden.. Den skal i vinter stå med han som tok den inn.. planene er... vel vent til vi har infoen ute på moldestuket :D Kommer i løpet av dagen Jeg vet det! ;) Hadde den i garasjen min i sommer. Vi får holde navnet på eieren og bosted hemmelig tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Veglia Borletti. Jeg vet det! ;) Jeg er en av de få som har kjørt bilen. Og hadde den i garasjen min i sommer. Vi får holde navnet på eieren og bosted hemmelig tror jeg. Jupp !! Skal holde hysj om det ! :D Tøff bil, og ekstra morro at det er en ACR. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 er jo 2 helt nye vipere i sandnes og ålgård... syns de gamle er råere den røde der va jo helt sjef. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by Heggis er jo 2 helt nye vipere i sandnes og ålgård... syns de gamle er råere den røde der va jo helt sjef. Det har jeg hørt, hvilken farge er de ? Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Hvorfor fungerer ikke alle bildene i "artikkelen"? Nesten bare røde kryss på side to og tre.... Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg