Modmach1 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by magzmod Hvorfor fungerer ikke alle bildene i "artikkelen"? Nesten bare røde kryss på side to og tre.... Vet, funderer på det nå.. I orden om 10 min håper jeg !:) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Vi har en blå sånn derre Viper nedi høgget her også. Jeg trodde nesten ikke mine egne øyne første gang jeg stod og skulle over et gangfelt da den kjørte forbi...... Passeli råe biler... Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Det tok lengre enn ti minutter gitt !!! Men nå kan du se bildene av Norges mest spesielle Viper på http://www.moldestuket.com Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veglia Borletti. Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Ser bra ut! :D Hadde en heftig jobb med å polere den. Likevel var den tørr i lakken. Burde blitt Ditecbehandlet eller noe i den duren! Selv om dette er en sjelden bil, så er det nok ikke den heftigste. Var og tittet på en som får kompressor i disse dager.. Mange råe biter på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 har eiern planer om å regge bilen da? Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 en på hadeland har kjøpt seg en sånn også... lekre biler azz... og lyden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veglia Borletti. Skrevet November 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Originally posted by taxidriver en på hadeland har kjøpt seg en sånn også... lekre biler azz... og lyden:) Og siden det bare er en slik i norge... Mange råe biler på Hadeland! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 16, 2003 Rapporter Share Skrevet November 16, 2003 Ja, hvor mange GTS (coupe) er det i Norge?? Vi har som sagt en blå her i Sarp som har vært omtalt i Amcar. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Veglia Borletti. Jeg vet det! ;) Jeg er en av de få som har kjørt bilen. Og hadde den i garasjen min i sommer. Vi får holde navnet på eieren og bosted hemmelig tror jeg. Jeg vet oxo.. :rolleyes: :D Faen så fin bil. Var nice å se den her de få gangene jeg så den... :) Blir gøy til sommeren. Blir det noe av modifiseringen som det var snakk om eller? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Veglia Borletti. Og siden det bare er en slik i norge... Mange råe biler på Hadeland! :cool: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 en rød og en sølv grå røde er Rune Hove sin. sølv grå er Stig Bakke. temmelig sexy biler men de gamle var bedre ;) http://www.jaerenamcarclub.no/dodge_viper_2003_modell.htm <- rune sin.. (far til en kammerat) har blitt lovt en tur i den men gjenstår og se da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by TurboKnut Ja, hvor mange GTS (coupe) er det i Norge?? Vi har som sagt en blå her i Sarp som har vært omtalt i Amcar. Det er den røde som er avbildet her. Så går det en rød vanlig gts i Trondheim som eies av Chrysler forhandleren. Mener også at det er en rød en i Bergen.... Også er det en blå en som er regga som race bil, som er blitt brukt som Pace Car når Narscar serien gikk i Norge. Den blåe VIperen i Sarpsborg er vistnok stjålet.. Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Også har vi den blåe gts`n med svenske skilter i oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Originally posted by Arild Også har vi den blåe gts`n med svenske skilter i oslo Da har vi enda en til :D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 17, 2003 Rapporter Share Skrevet November 17, 2003 Spøker det i garasjen? http://www.moldestuket.com/vipergts11.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg