HondoAudi Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Yeees... Da var det så jeg trodde jeg skulle hente senkesettet mitt i morra - i allefall det jeg fikk forklart etter flere telefoner med xtreme-cars. Haster med å få senkesettet inn i vognkortet for bilen skulle vært godkjent i mars. Og hadde en lei følelse av at det kom til å bli noe problemer med det senkesettet, og det ble det SELVFØLGELIG! Kunne få det om 4-5 uker fikk jeg høre i dag (!!!), men da er jo bilen avskiltet for lenge sida... Noen som kjenner til dette? Kenth Auto & Tuning AS Er dette noe å gå for i stedet? Hadde egentlig ikke tenkt å bruke mye på justerbart, men har likevel lyst på det... skal antageligvis ikke sitte på lenger enn til sommeren likevel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Kan du ikke bare godkjenne bilen snarest da, og montere senkesett når det kommer?? Så vist du føler for det, godkjenne det i seinere tid?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Kan du ikke bare godkjenne bilen snarest da, og montere senkesett når det kommer?? Så vist du føler for det, godkjenne det i seinere tid?:) nope, har hatt den på godkjenning og må få senkesett inn i vognkort på ettergodkjenninga (noe jeg ikke hadde og har papirene på..) Gidder ikke å ta firehjulskontroll to ganger etter hverandre heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
An2ns1 Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 jeg kjører med dette senkesette fra FK no. Funker helt greit det;D Har også Tuv liggende på pc så det er bare å si fra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg