susannd Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Hei..Håper noen kan hjelpe meg med dette spm. Jeg var på eu kontroll med bobla mi i fjor høst.. Det var en del ting som måtte ordnes... Desverre fikk jeg ikke tak i alt innen den mnd man har til slikt. Nå skal jeg på etterkontroll for eu godkjenning.. Bilen er begjært avskiltet, men skiltene står på bilen.. hva koster det å "få ut" skiltene igjen, slik at den kan kjøre lovlig på veien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torpern Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Mener det bare er å få bilen EU godkjent,og siden skiltene allerede er på bilen trenger man ikke betale noe for å få de "ut" igjen..... Siter http://www.corradoclubnorwegen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Men om de blir klipt koster det rundt 1100 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg